// سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Task Attack؛ بازی ویدیویی، مهم ترین رکن زندگی

بازی موبایل Task Attack یک بازی آرکید هواپیمایی است که ساختار هر مرحله با توجه به ماموریت‌های بازیکنان در زندگی واقعی شکل می‌گیرد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

همه‌ی ما تابه‌حال این مورد را تجربه کرده‌ایم که کاری را به ما سپرده‌اند، اما بازی کردن را ترجیح داده‌ایم و از زیر کار در رفته‌ایم. در معرفی بازی موبایل امشب، به‌سراغ بازی‌ای رفته‌ایم که بر اساس این مورد ساخته شده است. بازی اندروید و آیفون Task Attack، ساخته استودیو Hot Avocado، یک بازی آرکید و رترو-شکل است که نبردهای هوایی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. بازی موبایل Task Attack داستان خاصی ندارد و روایت‌گر زندگی شخصی است که عاشق بازی‌های ویدیویی است و کارهایی را که به وی سپرده می‌شوند انجام نمی‌دهد تا بتواند بازی کند.

تیم سازنده سعی کرده است از طریق درجه سختی‌های مختلف، بازیکنان را به‌چالش بکشد

با آغاز بازی اندروید و آیفون Task Attack خود را در جهانی پیکسلی با حال‌وهوای رترو پیدا می‌کنید که یادآور خاطرات بازی‌های آرکید قدیمی است. بازی موبایل Task Attack یک بازی Shoot em Up است که بازیکنان در نقش یک هواپیمای جنگی قرار می‌گیرند و دشمنان خود را از بین می‌برند. سیستم بازی کردن بدین شکل است که در هر مرحله یک ماموریت در زندگی واقعی‌تان به شما داده می‌شود و در جهان بازی با نابود کردن نوشته‌ی آن ماموریت، وارد بازی می‌شوید. نکته‌ی جالب این است که دشمنان و باس‌های هر مرحله دقیقا به ماموریتی که دارید، شباهت دارند؛ برای مثال در یکی از ماموریت‌ها از شما می‌خواهند که تعدادی هویج را خریداری کنید، اما شما یک فرد عاشق بازی‌های ویدیویی هستید و مشغول بازی کردن می‌شوید. در ادامه متوجه می‌شوید که دشمنان شما، تعدادی هویج هستند و باس فایت در نظر گرفته شده هم یک هویج غول پیکر است که به سمت شما شلیک می‌کند! در واقع بازی اندروید و آیفون Task Attack دارای ۶ مرحله‌ی مختلف است که در هر مرحله، شما با ماموریت‌های زندگی واقعی‌تان روبه‌رو می‌شوید. حال سوال اصلی این است که بازی چه چالشی را ارائه می‌دهد و به‌ چه شکل هواداران را سرگرم می‌کند؟ در جریان بازی کردن، دارای سه جان محدود هستید. هر بار که ضربه‌ای به شما وارد شود، یکی از جان‌های خود را از دست می‌دهید تا اینکه کامل Game Over شوید. البته در این میان اشاره کنم که اگر یک مرحله را پشت سر گذاشته باشید، می‌توانید دور جدید خود را از همان مرحله آغاز کنید.

اصلی‌ترین موردی که بازیکنان را به‌چالش می‌کشد، درجه‌های سختی متفاوت بازی است. در اولین درجه سختی هر ۶ مرحله را به‌سادگی پشت سر خواهید گذاشت، اما پس از پایان بازی با خودتان می‌گویید که این بازی موارد بیشتری هم برای ارائه کردن دارد. زمانی که دومین درجه سختی بازی را آغاز می‌کنید، متوجه حرکات متفاوت دشمنان در هر مرحله می‌شوید تا اینکه با باس‌های بازی روبه‌رو می‌شوید. باس‌های بازی اندروید و آیفون Task Attack به‌شکلی طراحی شده‌اند که در هر درجه سختی عملکرد متفاوتی دارند و نوع حرکات‌ و حمله‌های‌شان، تکمیل کننده‌ی یکدیگر است. به‌عبارتی آخرین (سومین) درجه سختی بازی، جایی است که شکل واقعی دشمنان و باس‌ها را مشاهده می‌کنید که حسابی بازیکنان را به‌چالش می‌کشند. با تمام این تفاسیر اگر به‌دنبال یک بازی سرگرم‌کننده و کوتاه هستید که بتوانید در کم‌ترین زمان آن را تمام کنید و لذت ببرید، Task Attack می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Task Attack


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده