نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

بازی Crackdown 3 در استرالیا رده بندی سنی شد

رده بندی سنی بازی Crackdown 3 در استرالیا حاکی از این است که این بازی در زمان مقرر منتشر خواهد شد.

اخبار مربوط به بازی Crackdown 3 به طور مستقیم از جانب کمپانی مایکروسافت و استودیو Sumo Digital منتشر می‌شوند اما پس از مدت‌ها سکوت خبری، این‌بار رده بندی سنی بازی در استرالیا باعث شد تا اطلاعات جدیدی از بازی به دست بیاوریم.

 در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که سازمان رده بندی سنی بازی‌ها در استرالیا (Australia Classification Board) بازی Crackdown 3 را رده بندی سنی کرده است. این سازمان رتبه MA (مناسب برای افراد بالای ۱۵ سال) را برای این بازی مناسب دانسته است که از خشونت بسیار زیاد بازی حکایت می‌کند. رتبه MA مشابه رتبه M است که سازمان رده‌ بندی سنی بازی‌های ویدیویی که بیشتر با نام ای‌اس‌آربی (ESRB) شناخته می‌شود، از آن استفاده می‌کند.

در مجموع رده بندی سنی بازی‌ها از اهمیت چندانی برخوردار نیست و وب‌سایت‌های خبری به ندرت به گزارش آن‌ها می‌پردازند اما رده بندی سنی بازی Crackdown 3 حاکی از این نکته مهم است که این بازی به زمان انتشار نزدیک شده است و نهایتا می‌توانیم آن را تجربه کنیم.

در نمایشگاه E3 2014 شاهد معرفی بازی Crackdown 3 بودیم و از همان زمان بسیاری از بازیکنان اعتقاد داشتند که این بازی نمی‌تواند به دلیل فاصله کوتاهی که مابین زمان رونمایی تا انتشار آن وجود دارد، در زمان مقرر منتشر شود. پس از تاخیرهای فراوانی که بازی Crackdown 3 با آن مواجه شد، ظاهرا رده بندی سنی بازی در استرالیا مهر تاییدی برای انتشار این اثر جهان باز در زمان تعیین‌شده است.

کمپانی مایکروسافت احتمالا در رویداد XO18 که در انتهای هفته جاری برگزار می‌شود، اطلاعات بیشتری از بازی Crackdown 3 به اشتراک می‌گذارد. این بازی در رویداد XO18 قابل بازی خواهد بود و فیل اسپنسر اخیرا اعلام کرده است که در طول ماه‌های گذشته نسخه کامل بازی را تجربه کرده است. بازی Crackdown 3 در فوریه سال ۲۰۱۹ (بهمن-اسفند) برای کامپیوتر و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد و پیش خرید آن از طریق فروشگاه آمازون امکان‌پذیر است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده