نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸

جیمز وان پایان کار تولید فیلم Aquaman را اعلام کرد

جیمز وان، کارگردان فیلم آکوامن (Aquaman) به‌تازگی در صفحه رسمی اینستاگرام خود پایان کار این پروژه را اعلام کرد و گفت که این اثر کاملا برای اکران آماده شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز وان، کارگردان محبوب دنیای هالیوود به‌تازگی در صفحه رسمی اینستاگرام خود اعلام کرد که فیلم Aquaman (آکوامن) که جدیدترین اثر او به حساب می‌آید، به طور رسمی کار تولیدش به پایان رسیده و کاملا برای اکران ماه آینده‌اش آماده شده است. در تصویری که خودِ جیمز وان منتشر کرده، ما شاهد این هستیم که چند تن از اعضای تولید هم در آن قرار دارند و کنار وان ایستاده‌اند. در پشت سر این اعضای تولید ما شاهد تصویری از جیسون موموآ هستیم که همان لباس کلاسیک سبز و نارنجی شخصیت آکوامن را بر تن دارد.

aquaman - dc comics - james wan

این کارگردان محبوب در قسمت متن تصویر خود اینگونه نوشته است:

بعد از گذشت دو سال سختی کشیدن و بردباری‌های بسیار، این اثر مستقل کوچک بالاخره به پایان رسید و کار تولید آن تمام شد. ساخت این فیلم همانند یک هیولا به نظر می‌رسید و واقعا کار بزرگی بود. من نمی‌توانم به اندازه‌ی کافی از اعضای این تیم فوق‌العاده و هیجان‌انگیز که کارهای VFX، تدوین‌ها و صداگذاری‌ها را انجام دادند، تشکر کنم. آنها به طور خستگی‌ناپذیری و کاملا بدون توجه به گذر زمان، تمام هفت روز هفته را به طرز دیوانه‌واری کار می‌کردند. کار آنها چندین هفته طول کشید و آنها بدون اینکه حتی یک روز استراحت کنند مشغول انجام کارهای این پروژه بودند و به‌شدت تلاش می‌کردند که این فیلم را تبدیل به یک اثر منحصربه‌فرد و زیبا بکنند. هر کسی که در این پروژه حضور داشته، از روح و قلب خود برای تولید آن مایه گذاشته است و من اصلا نمی‌توانم تا ۲۱ دسامبر صبر کنم تا این تجربه را با شما به اشتراک بگذارم. در عین حال هم من قصد دارم برای مدت طولانی‌ای استراحت کنم.

براساس داستانی که این اثر دارد، به نظر می‌رسد که بخش زیادی از آن زیر دریاها می‌گذرد. جیسون موموآ بازیگر فیلم Justice League (لیگ عدالت) و سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) وظیفه‌ی ایفای نقش شخصیت اصلی را بر عهده دارد و در این فیلم، داستان گذشته و خاستگاه یک فرد نیمه انسان و نیمه آتلانتیسی به نام آرتور کری را برای ما آشکار می‌کند. موموآ قرار است شخصیت آرتور کری را به یک ماجراجویی بسیار مهم ببرد؛ ماجراجویی‌ای که در آن نه تنها آرتور باید با خودش و همچنین شناخت خودِ واقعی‌اش روبه‌رو شود، بلکه باید به این موضوع پی ببرد که آیا واقعا آنقدر لایق و ارزشمند هست که در سرزمین خود تبدیل به پادشاه شود، یا خیر.

جیسون موموآ در نقش آرتور کری (آکوامن)، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا (مادر آکوامن)، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری (پدر آکوامن)، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک، گراهام مک‌تاویش، رندل پارک در نقش دکتر استیون شین و مایکل بیچ در نقش جسی کین (پدر بلک مانتا)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. نویسندگی فیلمنامه فیلم آکوامن بر عهده‌ی ویل بین بوده است. از طرف دیگر هم جیمز وان کارگردانی این اثر را بر عهده داشت.

فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر امسال (۳۰ آذر) اکران شود.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده