// سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۶

تاریخ عرضه بازی Nidhogg 2 برای نینتندو سوییچ مشخص شد

استودیو Messhof Games اعلام کرده است که بازی Nidhogg 2 در تاریخ یک آذر ماه برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

در گذشته استودیو Messhof Games اعلام کرده بود که بازی Nidhogg 2 در اواخر سال ۲۰۱۸ برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، تاریخ عرضه‌ی نهایی بازی Nidhogg 2 برای کاربران Nintendo Switch مشخص شده است. این بازی در تاریخ یک آذر ماه (۲۲ نوامبر) با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بازی Nidhogg 2 جزو آن دسته از بازی‌هایی است که روی نینتندو سوییچ مخاطبان را بهتر سرگرم خواهد کرد؛ زیرا در هر جایی که باشید می‌توانید به‌تجربه‌ی این بازی مستقل بپردازید و همانند سایر بازی‌های پورت شده، این بازی هم از ویژگی‌های کنترلر جوی‌کان استفاده خواهد کرد. در ادامه تریلر جدیدی از بازی Nidhogg 2 روی نینتندو سوییچ منتشر شده است که می‌توانید آن را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بازی Nidhogg 2 توانست از زومجی نمره‌ی ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

Nidhogg 2 بازی بی‌نقصی می‌شد به شرطی که بخش تک‌نفره بهتری داشت. در واقع اگر به بازی‌های چندنفره علاقه نداشته باشید، Nidhogg 2 نهایتا یک یا دو ساعت شما را سرگرم خواهد کرد. اما در مجموع بازی با پیشرفت‌هایی که نسبت به نسخه قبلی داشته، تجربه‌ای سرگرم‌کننده و کاملا مفرح ارائه می‌کند و مخصوصا اگر آن را همراه با دوستان‌تان تجربه کنید، قادر است اوقاتی فراموش‌نشدنی برای‌تان رقم بزند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده