// سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵

تیم IG قهرمان مسابقات World Championship 2018 بازی League of Legends شد

در جریان فینال مسابقات World Championship 2018 بازی League of Legends، تیم IG توانست با نتیجه ۳-۰ تیم فنتیک را شکست دهد و قهرمان شود.

پس از گذشت یک ماه رقابت، مسابقات World Championship 2018 بازی League of Legends به آخر خط رسید و تیم چینی Invictus Gaming (ملقب به IG) جام این دوره از مسابقات را بالای سر برد.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، فینال مسابقات World Championship 2018 بازی League of Legends میان دو تیم IG و فنتیک برگزار شد و پس از سه مسابقه‌ی تماشایی، تیم IG توانست با نتیجه ۳-۰ فنتیک را شکست دهد و به اولین تیم چینی تبدیل شود که مسابقات World Championship 2018 را برنده شده است. در ادامه، نینگ Jungler تیم IG، با عملکرد فوق‌العاده‌ای که از خود به‌نمایش گذاشت، توانست جایزه ارزشمندترین بازیکن (MVP) را از آن خود کند.

تیم فنتیک با وجود باخت در فینال مسابقات، همچنین یک تیم پر افتخار غربی به‌حساب می‌آید که توانسته است قهرمان مسابقات فصل اول شود. نکته جالب این است که سه تیم از چهار تیم نهایی این دوره از مسابقات، غربی بودند. با این حال آن‌ها باید تلاش خود را بیش از پیش افزایش دهند تا بتوانند شرق را شکست دهند.

قهرمانی IG در مسابقات و بسته شدن پرونده World Championship 2018 این فصل بازی League of Legends، کم کم به اواخر فصل نزدیک می‌شویم. از این‌ رو شاهد تعیین سطح بازیکنان هستیم و همچنین بازیکنان در این روزهای پایانی می‌توانند جایگاه نهایی خود برای جوایز آخر فصل را تعیین کنند. آخرین رویداد بازی League of Legends، رویداد All-Stars است که در شهر لس آنجلس برگزار می‌شود. بازیکنان از تاریخ ۱۵ آذر ماه (۶ دسامبر) تا تاریخ ۱۷ آذر ماه (هشت دسامبر) با یکدیگر رقابت می‌کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده