// سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

بازی Hearthstone به رکورد بیش از 100 میلیون کاربر رسید

کمپانی بلیزارد اعلام کرده است که تعداد بازیکنان بازی Hearthstone، از مرز ۱۰۰ میلیون کاربر عبور کرده ست.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد، سازنده و ناشر بازی Hearthstone، اعلام کرده است که تعداد بازیکنان این بازی از مرز ۱۰۰ میلیون کاربر عبور کرده و توانسته است رکورد جدیدی را به‌ ثبت برساند.

بازی Hearthstone در سال ۲۰۱۴ در دسترس کاربران کامپیوتر و مک قرار گرفت. در ادامه این بازی برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS هم عرضه شد و توانست مخاطبان بی‌شماری را روی پلتفرم موبایل به‌خود جذب کند. کمپانی بلیزارد در جریان این سال‌ها به‌خوبی توانسته است از بازی خود پشتیبانی کند و با عرضه بسته الحاقی‌های مختلف و همچنین رویدادهای متنوع، بازی خود را بیش از پیش متنوع و تازه جلوه دهد.

جی. آلن برک، رئیس کمپانی Blizzard Entertainment، در جریان یک بیانیه در راستای ۱۰۰ میلیونی شدن کاربران Hearthstone اعلام کرد:

بازی Hearthstone با ثبت رکورد ۱۰۰ میلیون کاربر، دستاورد جدیدی را از آن خود کرد، اما موردی که در این میان برای ما اهمیت بالایی دارد، این است که تعداد زیادی از بازیکنان سراسر جهان بازی ما را با آغوشی گرم پذیرفته‌اند. چه در مراسمی نظیر بلیزکان یا Fireside Gatherings یا چه از طریق استریم‌های مختلف بازی Hearthstone، برای ما بسیار الهام‌بخش و خوشایند است که می‌بینیم میلیون‌ها بازیکن به روش‌های مختلف به صورت آنلاین و زندگی واقعی، حضور خود را در جامعه کاربری Hearthstone اعلام می‌کنند.

در ادامه مشخص شده است که به‌مناسبت ۱۰۰ میلیونی شدن تعداد کاربران بازی Hearthstone، بلیزارد از تاریخ ۱۶ آبان ماه (هفت نوامبر) تا تاریخ ۲۰ آبان ماه (۱۱ نوامبر) یک رویداد ویژه را در دسترس کاربران بازی Hearthstone قرار می‌دهد. کاربران با وارد شدن به بازی در تاریخ‌های ذکر شده، ۶ پک کارت را به‌رایگان دریافت می‌کنند که از بسته الحاقی The Boomsday Project خواهند بود. همچنین مراحل متفاوتی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که با انجام‌شان ۵۰۰ طلا کسب خواهید کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده