// سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

مراحل فرعی بازی Cyberpunk 2077 روی داستان اصلی تاثیر می‌گذارند

مایلز توست، طراح مراحل استودیو سی‌دی پراجکت رد، در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرده است که امکان دارد مراحل فرعی Cyberpunk 2077 روی داستان اصلی بازی تاثیر گذار باشند.

استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، خالق مجموعه The Witcher، با ساخت این مجموعه و طراحی مراحل فرعی گسترده‌اش، نشان داد که می‌توان در کنار داستان اصلی، شخصیت‌های متعدد و داستان‌هایی را خلق کرد که می‌توانند تجربه‌ی کاربر را بیش از پیش گسترش دهند. البته مراحل فرعی مجموعه ویچر، تاثیری روی داستان اصلی نداشتند و بیشتر برای شناخت بهتر شخصیت‌ها طراحی شده بودند. حال امکان دارد در بازی Cyberpunk 2077، قضیه کمی متفاوت باشد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت پی‌سی گیمر مصاحبه‌ای را با مایلز توست، طراح مراحل استودیو سی‌دی پراجکت رد انجام داده است. وی در جریان گفت‌وگوی خود به این مورد اشاره کرده است که امکان دارد مراحل فرعی بازی Cyberpunk 2077 روی داستان اصلی تاثیر گذار باشند.

مراحل فرعی بهترین فرصت برای ما هستند تا داستان جهان سایبرپانک را روایت کنیم. با اینکه مراحل فرعی جزو داستان اصلی به‌حساب نمی‌آیند، ولی به طرق مختلفی با آن در ارتباط هستند و تاثیر گذار خواهند بود؛ برای مثال شخصیت‌های بازی. به‌عبارتی پیامدهای انجام مراحل فرعی روی داستان اصلی تاثیر گذار هستند.

با توجه به صحبت‌های مایلز توست، داستان مراحل فرعی بازی Cyberpunk 2077 جدا از داستان اصلی روایت می‌شوند و برای گسترش جهان سایبرپانک در بازی قرار داده‌ شده‌اند. از طرفی وی در قسمت دوم صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که امکان دارد مراحل فرعی روی داستان اصلی بازی تاثیر گذار باشند. در ادامه وی اعلام کرده است که ساختار بسته‌های الحاقی بازی The Witcher 3، یک الهام برای طراحی مراحل فرعی و اصلی بازی Cyberpunk 2077 بوده است.

نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های مایلز توست چیست؟ متاسفانه تاریخ انتشار قطعی‌ برای بازی Cyberpunk 2077 وجود ندارد و استودیو سازنده اعلام کرده بود که هر زمان که بازی آماده شد، در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده