نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

دومین تریلر فیلم The Ballad of Buster Scruggs منتشر شد

شبکه نتفلیکس به‌تازگی دومین تریلر فیلم The Ballad of Buster Scruggs را که جدیدترین اثر برادران کوئن است منتشر کرد.

اواخر ماه شهریور امسال بود که شبکه نت‌ فلیکس اولین تریلر رسمی فیلم The Ballad of Buster Scruggs (چکامه باستر اسکراگز) را منتشر کرد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه Netflix دومین تریلر رسمی این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد نمایش تصاویر جدید از ۶ خط داستانی متفاوت این فیلم به‌همراه شخصیت‌هایی که در این داستان‌ها حضور دارند، هستیم و در طول تریلر بیشتر با این داستان‌ها و اتفاقات آشنا می‌شویم. این فیلم وسترن و کمدی، جدیدترین فیلم برادران کوئن است که پیش از این کارگردانی فیلم‌های وسترنی چون فیلم No Country For Old Men (جایی برای پیرمردها نیست) و فیلم True Grit (شهامت واقعی) نیز را بر عهده داشته‌اند. فیلم The Ballad of Buster Scruggs در جشنواره فیلم ونیز امسال موفق شد جایزه بهترین فیلمنامه را دریافت کند. همچنین در این تریلر بخشی از خلاصه نقدهای منتشر شده این فیلم نیز قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تیم بلیک نلسون در نقش باستر اسکراگز و ویلی واتسون در نقش کید در بخش داستانی The Ballad of Buster Scruggs، جیمز فرانکو در نقش کابوی در بخش داستانی Near Algodones، لیام نیسون در نقش مدیر نمایش و هری ملینگ در نقش هنرمند در بخش داستانی Meal Ticket، تام ویتس نقش یک معدن یاب در بخش داستانی All Gold Canyon، بیلی هک در نقش بیل نک، زویی کازان در نقش آلیس لانگاباو و گراینگر هاینس در نقش آقای آرتو در بخش داستانی The Gal Who Got Rattled و برندن گلیسون در نقش ایرلندی، تاین دالی در نقش لیدی، جونجو اونیل در نقش مرد انگلیسی، سال روبینک در نقش مرد فرانسوی و چلسی راس در نقش تله گذار در بخش داستانی The Mortal Remains، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Ballad of Buster Scruggs حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم The Ballad of Buster Scruggs قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر امسال (۲۵ آبان) از طریق شبکه نتفلیکس منتشر شود. همچنین این فیلم از تاریخ ۸ نوامبر امسال (۱۷ آبان) و به صورت محدود در برخی از سینماها نمایش داده خواهد شد. جوئل و اتان کوئن وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته‌اند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده