نویسنده: علی کمالی
// سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۸

فیلم The Walking Dead با بازی اندرو لینکلن در حال ساخت است

ظاهرا اندرو لینکلن با شخصیت «ریک گریمز» به مردگان متحرک (The Walking Dead) بازمی‌گردد؛ اما این‌بار لینکلن در فیلمی از این مجموعه به ایفای نقش خواهد پرداخت.

در ادامه این متن، بخش‌های مهمی از داستان اپیزود ۵ فصل نهم سریال The Walking Dead لو می‌رود!

اندرو لینکلن در جدیدترین قسمت سریال مردگان متحرک، آخرین حضورش در این مجموعه را تجربه کرد و به همراه شخصیت ریک گریمز، از داستان این سریال بیرون رفت. البته سازندگان سریال در شبکه AMC تصمیم گرفتند که ریک را نکشند و فقط او را سوار هلیکوپتر کنند و زخم شدیدش را هم بهبود ببخشند. با اینکه مشخص نشد ریک گریمز به کجا رفته است، اما یک چیز را می‌توان به راحتی پیش‌بینی کرد: اینکه پاسخ سوالات‌مان در راه هستند.

لینکلن دیگر در نقش گریمز در سریال The Walking Dead ظاهر نخواهد شد، اما در فیلمی از این مجموعه، مجددا به نقش‌آفرینی در قالب شخصیت گریمز می‌پردازد. هنوز مشخص نیست که این فیلم از شبکه AMC پخش می‌شود و یا به عنوان یک فیلم سینمایی در سالن‌های سینما اکران خواهد شد، اما می‌دانیم که قرار است داستان ناپدید شدن او از الکساندریا بازگو شود و اینکه او به همراه «جادیس» با هلیکوپتر به کجا رفته است. اگرچه هنوز جزییاتی از فیلم مردگان متحرک مشخص نیست، اما ظاهرا این فیلم بیشتر به المان‌های علمی-تخیلی این مجموعه می‌پردازد و جنبه‌هایی از آخرالزمان را به نمایش می‌گذارد که رابرت کرکمن نتوانسته بود در کامیک The Walking Dead به آنها اشاره کند.

شبکه AMC همچنین قصد دارد تا فیلم‌های تلویزیونی دیگری را به‌صورت اسپین‌آف (نسخه فرعی) برای مجموعه The Walking Dead بسازد و بازیگرانی چون مایکل کادلیتز، آستین آملیو و روبن بلیدز، نقش‌های‌شان در مجموعه‌های The Walking Dead و Fear the Walking Dead را در این فیلم‌ها تکرار خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه باید منتظر اعلام رسمی AMC باشیم.

از زمانی که لینکلن در نمایشگاه کامیک کان سن‌ دیگو از احتمال بازگشتش به نقش ریک صحبت کرده بود، شایعات در مورد اسپین‌آف آینده این شخصیت به گوش می‌رسد. لینکلن گفته بود:

رابطه من با این نقش هنوز به پایان نرسیده است. نمی‌خواهم چیز بیشتری بگویم، فقط می‌گویم که این فصل را تماشا کنید.

سریال The Walking Dead روزهای یکشنبه پخش می‌شود. فصل پنجم Fear the Walking Dead نیز از سال آینده میلادی شروع خواهد شد. برای پیگیری اخبار این مجموعه با زومجی همراه باشید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده