// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

بازی های پولی ماه اکتبر 2018 که برای موبایل منتشر شدند

در بهترین بازی های پولی اکتبر بازی بسکتبال NBA 2K19 را معرفی کرده‌ایم و نگاهی به بازی Reigns با طعم Game of Thrones انداخته‌ایم.

برخلاف ماه سپتامبر ۲۰۱۸، در ماه گذشته آنچنان که باید و شاید شاهد انتشار بازی‌های پر زرق و برق پولی برای اندروید و iOS نبودیم. با این حال، اگر به مسابقات بسکتبال علاقه دارید، NBA 2K19 اثری است که حتما باید روی تلفن‌های هوشمند تجربه کنید. در ماه اکتبر همچنین شاهد عرضه بازی اندروید و آیفون Regins: Game of Thrones با تمرکز روی شخصیت‌های این مجموع پر طرفدار بودیم. سازندگان در این بازی با حفظ هویت مجموعه Regins به خوبی توانسته‌اند بازیکنان را با شخصیت‌های دوست داشتنی بازی تاج و تخت همراه کنند. البته اینها تنها دو عدد از بازی‌‌های ماه گذشته هستند و اگر به بازی‌های پازل علاقه دارید یا یک پلتفرمر سریع و پرهیجان می‌خواهید، مقاله پیشرو را از دست ندهید.

اگر بازی‌های پایین نظر شما را جلب نکرد، زومجی به صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر اگر به دنبال بازی‌هایی برای تجربه در آخر هفته هستید، زومجی در روز پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند. 

بازی KLAC

KLAC

به ویژه در ماه‌های اخیر شاهد روند رو به رشد انتشار بازی‌های با سبک بازی با کلمات و حروف هستیم؛ آثاری که سعی دارند تا به شیوه‌ای متفاوت، ذهن بازیکنان را به چالش بکشند و گیم‌پلی سرگرم‌کننده و البته اعتیاد آوری را ارائه دهند. بازی KLAC یکی از جدیدترین آثار مینیمال در این سبک است که در جریان آن باید با حرکت دادن کاشی‌های مزین شده به حروف، سعی کنید تا حروف مشابه را با یکدیگر ترکیب کنید. KLAC بیشتر از آنکه با کلمه کار داشته باشد روی حرف‌ها تکیه می‌کند و همین موضوع گیم‌پلی بازی را تا حدودی آسان‌تر کرده است. طراحی مینیمال با ترکیب سه رنگ مشکی، سفید و خاکستری از یک طرف و قیمت ۰.۹۹ سنتی بازی که به طور کامل ویژگی‌های KLAC را در اختیارتان می‌گذارد، این اثر را به محصولی خوب برای تجربه تبدیل کرده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون KLAC

بازی Dribble

Dribble

با شخصیتی دایره‌ای شکل در بازی Dribble همراه شوید تا در کنار رویارویی با انواع و اقسام چالش‌ها، در محیطی رنگارنگ مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. بازی Dribble اثری پلتفرمر است که باید در جریان بازی با کشید انگشت‌تان روی نمایشگر، شخصیت سبز رنگ داستان را به طرفین هدایت کنید. اگر بخواهیم از گرافیکی پیکسلی بازی عبور کنیم در مجموع در این اثر ۱.۹۹ دلاری ۲۸ مرحله با موانع و پازل‌های مختلف قرار دارد. پرش از روی دیوارها، دشمنانی بی‌رحم و گیم‌پلی سرعتی بازی Dribble تنها بخشی از خصوصیات این اثر پلتفرمر سایداسکرولینگ محسوب می‌شوند. با هزینه ۱.۹۹ دلار بازی به صورت کامل و بدون خریدهای درون‌برنامه‌ای یا تبلیغات‌های آزاردهنده در دسترس‌تان قرار می‌گیرد.

دانلود بازی اندروید Dribble

بازی Allan Poe’s Nightmare

Allan Poe’s Nightmare

اگر اهل کتاب باشید و با آثار رازآلود و ترسناک آشنایی داشته باشید، حتما با ادگار آلن پو، پایه‌گذار جنبش رمانتیک آمریکا و نویسنده داستان‌های کوتاه آمریکایی و کارآگاهی آشنا هستید. آلن پو به عنوان پایه‌گذار سبک‌های نویسندگی مختلف از جمله علمی تخیلی شناخته می‌شود و آثار زیادی را از او شاهد بوده‌ایم. بازی Allan Poe’s Nightmare محصولی الهام گرفته از آثار الن پو است و در حقیقت شما باید در نقش ادگار وارد ماجراجویی شوید. در جریان بازی ادگار سوار بر قلم خود به دنبال تکه‌هایی از آثارش می‌گردد؛ تکه‌هایی که در حروفی خلاصه شده‌اند و برای پیدا کردن آنها باید با اشباح و دشمنان مختلف روبه‌رو شوید. بازی Allan Poe’s Nightmare با ترکیب سه رنگ قرمز، مشکی و سفید روایت می‌شود و حس و حالی متفاوت اما سازگار با داستان را در بازیکنان ایجاد می‌کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Allan Poe’s Nightmare

بازی ELOH

ELOH

ELOH یکی از بازی‌های خوش‌ساخت ماه اکتبر بود. اگر به دنبال اثری آرامش‌بخش هستید که با نت‌های موسیقی ذهن‌تان را کمی آرام کند، ELOH گزینه‌ی مناسبی برای خریداری و تجربه کردن است. در جریان بازی باید شخصیت‌های نامتعارف را به شکلی در برابر گوی‌های موسیقی قرار دهید تا با برخورد آنها به هر یک از شخصیت‌ها در نهایت به سمت نقطه پایانی هدایت شوند. هر یک از کاراکترهای بازی ویژگی منحصر به فردی دارند و تاثیر مستقیم و هدفمندی روی گوی‌ها می‌گذارند، در نتیجه باید نهایت دقت را برای حرکت دادن هر یک از شخصیت‌ها داشته باشید. اما بازی طراحی زیبایی نیز دارد و سازندگان توانسته‌اند در عین سادگی، محیطی زیبا را برای تجربه ELOH به ارمغان بیاورند. بازی ELOH با شعار «بگذارید ریتم، روح شما را در بر بگیرد» اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلار در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید ELOH

بازی Reigns: Game of Thrones

Reigns: Game of Thrones

اولین نسخه بازی Reigns در مدت زمان کوتاهی توانست نظر بسیاری از افراد را به سوی خود جلب کند. در این بازی در نقش یک امپراطور باید حکومت و قلمروی خود را در چهار محور اصلی اقتصاد، مذهب، عموم مردم و نظامی به شکلی هدایت می‌کردید که قدرت هیچ یک از این چهار اصل بر دیگر برتری نکند. اکنون اما بازی Reigns: Game of Thrones با گیم‌پلی مشابه اما با الهام از داستان سری تاج و تخت منتشر شده است. گیم‌پلی بازی مانند گذشته روی تصمیمات دو گزینه‌ای دنبال می‌شود به شیوه‌ای که باید با توجه به صحبت‌های هر یک از مراجعین خود، با کشیدن انگشت به سمت چپ یا راست یکی از تصمیمات را اتخاذ کنید. هرتصمیم تاثیر متفاوتی روی چهار عنصر اصلی حکومت‌تان می‌گذارد،‌ در نتیجه باید گاهی با اتخاذ تصمیمی خلاف میل خود به حکومت‌تان تداوم ببخشید. بازی Reigns: Game of Thrones با قیمت ۳.۹۹ دلار در اپ استور و پلی استور به فروش می‌رسد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Reigns: Game of Thrones

بازی NBA 2K19

NBA 2K19

بعد از نمایش خیره کننده‌ای که توکی گیمز برای رویداد اکتبر اپل که در جریان رونمایی از آیپد پرو جدید تدارک دیده بود،‌ دیگر انتظارات زیادی را از بازی NBA 2K19 روی تبلت‌ها و گوشی‌های موبایل داریم. توکی گیمز مانند سال‌های گذشته NBA 2K19 را نیز در دسترس قرار داد. بازی NBA 2K19 در نسخه iOS دارای حالت آنلاین است،‌ هرچند هنوز این حالت برای نسخه اندروید در دسترس قرار ندارد. بهبود کنترل‌ها،‌ موسیقی‌ متن جدید و برخی حالت‌های بازی جدید برای افرادی که به دنبال تجربه مسابقات بسکتبال NBA در گوشی‌های خود هستند، تنها چندی از خصوصیات بازی NBA 2K19 محسوب می‌شود. از جمله این حالت‌ها می‌توانیم به بخش داستانی بازی، حالت BlackTop سه در مقابل سه و My Career اشاره کنیم. بازی NBA 2K19 را می‌توانید با قیمت ۷.۹۹ دلار خریداری کنید، هرچند هنوز هم خریدهای درون‌برنامه‌ای بخشی از بازی را به خود اختصاص داده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون NBA 2K19

بازی Indian Summer

Indian Summer

در این روزهای پاییزی اگر دست‌تان از بازی‌های رومیزی بعضا گران‌قیمت خارجی دور است شاید بد نباشد تا نگاهی به نسخه‌ی مجازی این دست بازی‌ها بیندازید. بازی Indian Summer برخلاف نام تابستانی‌اش یک بازی رومیزی با حال و هوای برگ‌ریزان پاییز است؛ جایی که باید در رقابت با سایر بازیکنان از کاشی‌های معروف برای اتصال به سوراخ‌های روی تخته‌ی بازی استفاده کنید و با توجه به نیازتان به جمع‌آوری مواد غذایی مورد نیاز در زمان زمستان مشغول شوید. Indian Summer هرچند در مقایسه با بسیاری از بازی های رومیزی کمتر شناخته می‌شود، اما می‌تواند تجربه‌ای آرام و بدون اضطراب را برایتان رقم بزند. Indian Summer بدون هیچ گونه تبلیغات یا خرید درون‌برنامه‌ای با قسمت ۴.۹۹ دلار در دسترس‌تان قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Indian Summer

بازی Toppl.

Toppl.

بازی‌های ساده و بی آلایش اما چالشی به ویژه در گوشی‌های همراه هواداران خاص خودشان را دارند. اگر با بلوک‌های بازی تتریس آشنا هستید به شما پیشنهاد می‌کنم تا نگاهی به بازی پازل Toppl. بیندازید. بازی Toppl. داستان نقاطی مشکی رنگ با شکلی خاص است که باید با حرکت دادن تترومینوهای سیال به شکلی در نقاط مختلف حرکت کنید که در نهایت در نقطه‌ی مشکی رنگ با ظاهری مشخص جای بگیرند. Toppl. اثری رنگارنگ با موسیقی و گیم‌پلی مینیمال است که می‌تواند در اوقات فراغت آخر هفته حسابی سرگرم‌تان کند. بازی Toppl. را با تمام چالش‌ها و چهار دنیای متفاوت می‌توانید با قیمت ۰.۹۹ خریداری کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Toppl.

بازی SBK Team Manager

SBK Team Manager

بازی‌های ریسینگ به ویژه در تلفن‌های هوشمند میان بازیکنان محبوبیت خاصی دارند و از همین رو نیز استودیوها اقدام به توسعه‌ بازی‌هایی در این سبک می‌کنند. یکی از جدیدترین بازی‌های مسابقه‌ای برای اندروید و iOS شما، SBK Team Manager است که با تمرکز روی رشته موتورسواری به بازیکنان امکان انجام رقابت‌های نفس‌گیر را در دنیایی سه‌بعدی می‌دهد. بازی به ویژه در زمینه شخصی‌سازی سعی زیادی را برای شبیه‌سازی سازوکار کنترل موتورسیکلت‌ها با واقعیت داشته است و از این رو نیز به گزینه‌های شخصی‌سازی فراوانی دسترسی دارید. از طرفی شاهد حضور موتورسیکلت‌هایی از برندهای مختلف نظیر هوندا، یاماها، بی‌ام‌و و کاواساکی در بازی هستیم که هر کدام نقاط قوت خود را دارند. امکان رقابت در پیست‌های مسابقات رسمی، گزینه‌هایی برای ساخت تیم مخصوص به خود و استخدام افراد با استعداد و همینطور قابلیت ارتقاء تجهیزات موتورسیکلت برای حضور پررنگ‌تر در رقابت‌ها بخشی از ویژگی‌هایی هستند که به آنها دسترسی دارید.

دانلود بازی اندروید و آیفون SBK Team Manager

بازی INTO THE ABYSS

INTO THE ABYSS

در بین انبوهی از بازی‌های پازل و اکشن اگر دلتان یک بازی زیبای پلتفرمر می‌خواهد حتما INTO THE ABYSS را تجربه کنید. یکی از مهم‌ترین خصوصیات این بازی مراحل کامل تصادفی آن است که باید در جریان بازی با دخترکی جوان وارد آنها شوید. سبک مترویدوینیا INTO THE ABYSS، این اثر را به محصولی سرگرم‌کننده و البته چالشی تبدیل کرده است. تنوع حضور دشمنان، موانع پرشمار نظیر تیغ‌های کشتند و انواع و اقسام آیتم‌ها که در جای جای مراحل مخفی شده‌اند، جذابیت خاصی را به این بازی دوبعدی داده است. از طرفی دنیای پیکسلی INTO THE ABYSS نیز یادآور بازی‌های قدیمی است که در عین سادگی، طراحی زیبایی دارد. بازی INTO THE ABYSS را با تمام مراحل پر دردسری که دارد می‌توانید به قیمت ۲.۹۹ دلار خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید INTO THE ABYSS

بازی Siralim 3 (Monster Taming RPG)

Siralim 3 (Monster Taming RPG)

با وجود بازی‌هایی که تا به اینجا معرفی‌ کرده‌ایم، بازی‌های نقش‌آفرینی هنوز هم نقش مهمی در گوشی‌های همراه بازی می‌کنند. با ورود فعال استودیوهای ژاپنی به گوشی‌های همراه، مسیری برای خلق آثار هیجان‌انگیز، با گرافیک ساده اما پر از محتوا باز شد و خروجی این ورود ارزشمند اما خلق آثاری زیبا بود. بازی Siralim 3 را می‌توانیم یکی از بازی‌های زیبای منتشر شده در ماه گذشته معرفی کنیم؛‌ اثری که با دوربین بالا به پایین، گرافیک پیکسلی اما محتوایی از جمله ۷۰۰ موجود متفاوت، حرف زیادی برای گفتن دارد. موجوداتی که می‌توانید آنها را یکی پس از دیگری برای رویارویی با دشمنان اهلی و جمع‌آوری کنید و در رقابت‌هایی نوبتی، دمار از روزگارشان در بیاورید. بازی Siralim 3 تمرکز زیادی روی متن و ویژگی هر یک از موجودات و آیتم‌های درون بازی دارد، در نتیجه برای تجربه آن باید در کنار وقت گذاشتن، به زبان انگلیسی نیز تسلط داشته باشید. صدها ساعت گیم‌پلی و نبود محدودیتی در سطح باعث شده است تا Siralim 3 به اثری خوب برای تجربه طولانی مدت با قیمت ۴.۹۹ دلار تبدیل شود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Siralim 3 (Monster Taming RPG)

بازی Goetia

Goetia

گاهی برخی آثار قصد دارند تا با ایجاد محیطی هنری، داستانی مرموز را روایت کنند؛‌ داستانی که از گم شدن خانواده دختری جوان می‌گوید و شما را با روحی نورانی همراه می‌کند. بازی Goetia یکی از همین دست بازی‌های دوبعدی است که شما را برای حل ماجرای ناپدید شدن یک خانواده با شجره‌نامه‌ای بلند بالا همراه می‌کند. در جریان بازی شما وظیفه هدایت ابیگیل بلک‌وود را برعهده دارید تا با گشت و گذار در عمارتی با ۱۱۵ اتاق، به ماجرایی مرموز از داستان خانواده‌اش پی ببرید که هیچ اطلاعی از آنها ندارد. با گذشت چهل سال از مرگ ابیگیل، خاندان بلک‌وود تغییرات زیادی کرده است و رویدادهای مختلفی است که باید کشف شود. بازی پازل‌های مختلفی را در دسترس بازیکنان می‌گذارد و طبق ادعای سازندگان در حدود ۲۰ ساعت گیم‌پلی دارد. بازی Goetia اکنون با قیمت ۴.۹۹ دلار در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Goetia

بازی Premium RPG Sephirothic Stories

Premium RPG Sephirothic Stories

Premium RPG Sephirothic Stories یکی دیگر از بازی‌های نقش‌آفرینی جذابی است که در ماه اکتبر برای اندروید و iOS منتشر شد. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که درخت توازن در جهان رو به نابودی می‌رود و باعث می‌شود تا موجودات به هیولاها تبدیل شوند. گرافیک سه‌بعدی بازی هرچند در حد و اندازه بسیاری از بازی‌های موبایل ظاهر نمی‌شود، اما از لحاظ گیم‌پلی می‌تواند شما را سرگرم کند. امکان شخصی‌سازی توانایی قهرمان‌ داستان و وجود پازل‌هایی که باید در جریان بازی آنها را حل کنید، از جمله‌ی ویژگی‌های قابل اشاره این بازی نقش‌آفرینی هستند. بازی همینطور امکان مبارزه با دشمنان مختلف را در طول ماجراجویی می‌دهد که باید گفت سیستم مبارزه شباهت زیادی به بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی دارد. بازی Premium RPG Sephirothic Stories هرچند اثری در حد و اندازه بسیاری از بازی‌های نقش‌آفرینی نیست اما می‌تواند تا مدتی شما را سرگرم کند. علی‌رغم قیمت ۷.۹۹ دلاری، بازی همچنان از خریدهای درون‌برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند.

دانلود بازی اندروید Premium RPG Sephirothic Stories


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده