نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۵

بازی Record of Grancrest War: Quartet Conflict برای اندروید و آیفون منتشر شد

کمپانی باندای نامکو از انتشار بازی هک اند اسلش نقش آفرینی Record of Grancrest War: Quartet Conflict برای اندروید و iOS خبر داد.

در میان اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که کمپانی باندای نامکو بازی هک اند اسلش فانتزی و نقش‌آفرینی Record of Grancrest War: Quartet Conflict را که بر اساس انیمه محبوب Record of Grancrest War ساخته شده است، برای اندروید و iOS منتشر کرده است.

بازیکنان با تجربه این بازی می‌توانند خاطرات خود از انیمه Record of Grancrest War را زنده کنند و با کاراکترهایی نظیر تئو و سیلوکا به ماجراجویی بپردازند. این بازی دارای یک کمپین داستانی عظیم و حالت Faction War است که این حالت امکان پیوستن به یکی از دو گروه Fantasia Union و Factory Alliance و مبارزه با گروه مخالف را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

بازیکنان در بخش مبارزات قادر به استفاده از چهار مبارز متفاوت به صورت چرخشی خواهند بود که این مبارزان نماینده سه کلاس مختلف Lords ،Mages و Artists هستند. هر کلاس دارای سبک متفاوتی است و نقاط ضعف و قوت مخصوص به خودش را دارد. بازیکنان پس از شارژ شدن Quartet Gauge در هنگام مبارزات می‌توانند تمام چهار مبارزشان را به صورت همزمان احضار و از این طریق خسارت سنگینی به دشمن وارد کنند.

شما می‌توانید از حالا به تجربه بازی Record of Grancrest War: Quartet Conflict در اندروید و iOS بپردازید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده