نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۲

اولین تصاویر از انیمیشن Watership Down منتشر شد

اولین تصاویر از مینی سریال انیمیشن Watership Down (واترشیپ داون)، محصول مشترک BBC و نتفلیکس، منتشر شد.

شبکه BBC با همکاری سرویس استریم نتفلیکس، مینی سریال Watership Down (واترشیپ داون) را که بر اساس کتابی با همین عنوان است به‌زودی روی آنتن می‌برد. رمان «واترشیپ داون» نوشته ریچارد آدامز، نویسندهٔ فقید انگلیسی است که در اصل برای ردهٔ سنی کودکان است، اما اثری عمیق و متفاوت بود و این رمان را نمی‌توان تنها محدود به رده‌های سنی پایین دانست.

سایت RadioTimes اولین تصاویر از مینی سریال انیمیشن Watership Down، محصول مشترک BBC و سرویس استریم نتفلیکس را منتشر کرده است که این تصاویر را در پایین مشاهده می‌کنید:

Watership Down

در این تصاویر شخصیت‌های اصلی داستان را می‌بینیم، شخصیت‌هایی چون هزل (با صداپیشگی جیمز مک آووی)، برادر کوچکترش فایور (با صداپیشگی نیکولاس هولت)، استرابری (با صداپیشگی الیویا کولمن) و کلاور (با صداپیشگی جما آرترتون).

رمان «واترشیپ داون» در منطقه‌ی روستایی زیبایی در جنوب کشور انگلستان روایت می‌شود و داستانی ماجراجویانه است که شجاعت و تلاش برای بقای گروهی از خرگوش‌ها در مقابل تجاوز انسان‌ها به محل زندگی‌شان را که با هدف نابودی آن مکان است به تصویر می‌کشد. راهنما و سردستهٔ گروه خرگوش‌ها، چند برادر دلیر و شجاع هستند و داستان سفر آن‌ها از محل سندلفورد وارت آغاز می‌شود و مشکلات آن‌ها با دشمنان و غارتگران بخشی اصلی داستان است و هدف نهایی این دسته هم رسیدن به سرزمین موعود و جامعه‌ای عدالتمند است.

Watership

فیلمنامهٔ مینی سریال Watership Down را تام بیدول (نامزد دریافت جایزهٔ بفتا برای نگارش فیلمنامهٔ سریال My Mad Fat Diary) به رشتهٔ تحریر درآورده است و کارگردانی این مجموعه بر عهده نوآم مورو خواهد بود. مینی سریال Watership Down در چهار قسمت یک ساعتی ساخته شده و روی آنتن خواهد رفت. این مینی سریال محصول مشترک شبکه BBC One و سرویس استریم نتفلیکس است و دو کمپانی 42 و Biscuit Films که متعلق به نوآم مورو است، تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده دارند.

ساخت جلوه‌های ویژهٔ مینی سریال Watership Down بر عهدهٔ پیتر داد (Fantastic Mr Fox و Frankenweenie) و هوگو سندز بوده است و استودیو Brown Bag Films که در شهر دوبلین قرار دارد، با این دو شخص در زمینهٔ ساخت جلوه‌های ویژه همکاری داشته است. پخش جهانی این مینی سریال بر عهدهٔ کمپانی ITV Studios Global Entertainment خواهد بود.

از تهیه‌کنندگان اجرایی مینی سریال Watership Down می‌توان به روری آتکینز، جاش وارنی، بن پاگ و النور موران از کمپانی 42، نوآم مورو، مدیر کمپانی Biscuit Films و متیو رید اشاره داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده