نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۴

همکاری ایکس باکس و بتسدا با فیلادلفیا سونتی سیکسرز برای عرضه نسخه Radioactive Edition ایکس باکس وان ایکس

کمپانی بتسدا و ایکس باکس از همکاری با فیلادلفیا سونتی سیکسرز خبر دادند و از نسخه Fallout 76 کنسول ایکس باکس وان ایکس رونمایی کردند.

در تازه‌ترین اخبار کنسول های بازی مطلع شدیم که ایکس باکس و بتسدا همکاری جدیدی را با فیلادلفیا سونتی‌سیکسرز به مناسبت عرضه بازی چندنفره Fallout 76 در آبان ماه آغاز کرده‌اند. وب‌سایت ایکس‌باکس وایر این خبر را در کنار رونمایی از یک نسخه جدید از کنسول ایکس باکس وان ایکس و یک کنترلر ایکس باکس وان که Radioactive Edition نام دارند، اعلام کرده است. تصویر Vault Boy از مجموعه فال اوت و لوگوی فیلادلفیا سونتی‌سیکسرز درست در وسط این کنسول نقش بسته است که واقعا شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

xbox one X Radioactive Edition

شایان ذکر است که طرفداران ایکس باکس، بتسدا و فیلادلفیا سونتی‌سیکسرز باید در آینده نزدیک منتظر رونمایی‌های بیشتری باشند و حتی این شانس را خواهند داشت تا برنده نسخه Radioactive Edition ایکس باکس وان ایکس شوند. رونمایی از نسخه تازه کنسول Xbox One X تنها آغازگر رونمایی‌های متعددی است که به زودی شاهد آن‌ها خواهیم بود.

بازی Fallout 76 در تاریخ ۲۳ آبان ماه (۱۴ نوامبر) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. کمپانی بتسدا به تازگی اطلاعات جدیدی از شخصی‌سازی کاراکترها در بازی Fallout 76 به اشتراک گذاشت و با انتشار یک تریلر لایو اکشن صبر برای انتشار بازی را بیش از پیش دشوار کرد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده