نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

شایعه: احتمال راهیابی برنامه یوتیوب به نینتندو سوییچ در آینده نزدیک وجود دارد

شایعات جدید حاکی از آن است که اپلیکیشن یوتیوب به زودی برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

با اینکه کنسول نینتندو سوییچ یک موفقیت بزرگ برای کمپانی نینتندو به حساب می‌آید، اما این کنسول در ارائه سرویس پخش ویدیو بسیار ضعیف عمل کرده است. در حال حاضر اپلیکیشن Hulu بزرگ‌ترین برنامه پخش ویدیو در نینتندو سوییچ است ولی احتمالا به زودی شاهد تغییر این وضع خواهیم بود؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که برخی از کاربران، تبلیغ برنامه YouTube را در بخش برنامه‌های پیشنهادی فروشگاه eShop نینتندو سوییچ مشاهده کرده‌اند. افزون بر این، یک وب‌سایت فرانسوی با نام NintendoHome نیز مورد مشابهی را گزارش کرده است.

این روزها وجود برنامه‌هایی نظیر هولو، نتفلیکس، اسپاتیفای و یوتیوب در دستگاه‌های مدرن امری بدیهی است. با این حال اکثر این اپلیکیشن‌ها هنوز در کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ در دسترس نیست و موضوع زمانی جالب می‌شود که بدانیم دسترسی به بسیاری از این برنامه‌ها به راحتی در Nintendo 3DS و Wii U امکان‌پذیر است.

در خرداد ماه سال جاری کمپانی نتفلیکس اعلام کرد که در حال بررسی امکان انتشار اپلیکیشن Netflix برای نینتندو سوییچ است که از آن زمان خبر جدیدی در این رابطه منتشر نشد. اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، برنامه یوتیوب در تاریخ ۱۷ آبان (۸ نوامبر) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. با این حال، به محض انتشار خبرهای بیشتر، آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده