نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

بری لارسون امیدوار است بتواند نقش ساموس آران را در فیلمی از Metroid بازی کند

بازیگر کاپیتان مارول علاقه زیادی به این شخصیت مجموعه بازی‌های متروید دارد.

بری لارسون که تا چند ماه دیگر با فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) از مجموعه فیلم‌های مارول به سینماها می‌آید، چند روز پیش در جریان هالووین خود را به شکل ساموس آران (Samus Aran) شخصیت محبوب سری بازی‌های Metroid درآورد و عکس‌هایی با Zero Suit منتشر کرد. همین موضوع باعث شد یکی از طرفداران لارسون در توییتی از او بپرسد که آیا این نزدیک‌ترین چیزی است که در ارتباط با فیلم سینمایی متروید از او خواهیم دید؟ و جواب لارسون هم این بود:

امیدوارم این طور نباشد. واقعاً دوست دارم این فیلم را بسازم.

هر چند طرفداران این بازی قدیمی حتی از شنیدن نظر شخصی لارسون هم به وجد آمدند و در رویای دیدن فیلمی از متروید با حضور این بازیگر به سر می‌برند، ولی این اولین بار نیست که بحث‌هایی در مورد فیلم سینمایی متروید به گوش می‌رسد و نخستین صحبت‌ها در این زمینه به سال ۲۰۰۴ برمی‌گردد؛ زمانی که خبرهایی در مورد کارگردانی فیلم متروید توسط جان وو منتشر شد ولی در نهایت ساخت این فیلم به بن‌بست رسید، موضوعی که بخشی از آن به سخت‌گیری‌های نینتندو برمی‌گشت. نینتندو که پیش از آن اجازه ساخت فیلمی چون Super Mario Bros را داده بود و با فاجعه بزرگی روبرو شده بود، احساس خوبی نسبت به فیلم‌های سینمایی برگرفته از بازی‌های ویدیویی نداشت و همین عاملی شد برای کنسل شدن فیلم متروید.

ولی در حال حاضر اوضاع تغییر کرده است و نینتندو بیشتر از قبل به ساخت فیلم‌های سینمایی بر اساس آثار خود علاقه نشان می‌دهد. از ساخت فیلم پوکمون: کارآگاه پیکاچو (Pokemon: Detective Pikachu) تا همکاری اخیر این کمپانی ژاپنی با Illumination Entertainment (سازنده‌ی انیمیشن Minions) برای ساخت انیمیشنی بر اساس سوپر ماریو. آخرین مورد هم به شایعه‌ای برمی‌گردد که در مورد توافق نینتندو و آدی شانکار (تهیه‌کننده مجموعه انیمیشنی Castlevania) برای تولید مجموعه تلویزیونی افسانه زلدا (The Legend of Zelda) منتشر شده است.

بنابراین با وجود اینکه صحبت بری لارسون را نباید مترادف با ساخته شدن فیلم متروید در نظر گرفت، ولی نینتندو هم آن نینتندوی محافظه‌کار گذشته نیست و می‌توان انتظار هر چیزی را داشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده