// دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

کمپانی بلیزارد مشغول کار روی ۶ قهرمان جدید برای بازی Overwatch است

جف کپلن، کارگردان بازی Overwatch اعلام کرده است که ۶ قهرمان جدید برای بازی Overwatch در نظر گرفته شده است که Ashe و Echo هم جزو آن‌ها محسوب می‌شوند.

در جریان رویداد بلیزکان 2018 قهرمان جدید بازی Overwatch با نام Ashe معرفی شد و همچنین اطلاعات جزئی از قهرمان اکو هم در دسترس کاربران قرار گرفت. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، جف کپلن، کارگردان Overwatch، مصاحبه‌ای را انجام داده است که در جریان آن اعلام کرده است که کمپانی بلیزارد (Blizzard Entertainment) ۶ قهرمان جدید را برای بازی Overwatch تدارک دیده است. همچنین قهرمان‌های Ashe و Echo هم جزو این ۶ قهرمان به‌حساب می‌آید.

جف کپلن در جریان مصاحبه‌اش با سایت یوروگیمر در این باره گفت:

ما عرضه‌ی ۶ قهرمان جدید برای بازی Overwatch را در دستور کار قرار داده‌ایم که باید مدت زمان طولانی‌ای را برای عرضه‌شان صبر کنیم. اکو هم جزو این قهرمان‌ها خواهد بود.

بازی Overwatch با ۲۱ قهرمان عرضه شد و اَش، بیست و نهمین قهرمان بازی Overwatch به‌حساب می‌آید. متاسفانه جف کپلن اعلام نکرده است که اکو در چه بازه زمانی‌ای در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. بازی Overwatch از زمان عرضه‌اش تا به امروز توانسته است هواداران زیادی را به خود جذب کند و یکی از مواردی که به محبوبیت این بازی کمک کرده، رویدادهای رایگانی است که Overwatch برای مدت زمان محدودی به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

Overwatch

در این میان اگر Overwatch یک بازی رایگان بود، می‌توانست هواداران بیشتری را هم به‌خود جذب کند، اما سوال اصلی این است که آیا بلیزارد این کار را انجام خواهد داد؟ جف کپلن در این باره اعلام کرده است که بازی Overwatch از ابتدا یک بازی پولی بود و به‌عنوان یک بازی رایگان طراحی نشده است. در این میان توجه به یک مدل رایگان، می‌تواند در دستور کار قرار بگیرد. به‌طور دقیق‌تر جف کپلن اعلام کرده است که در حال حاضر برنامه‌ای برای رایگان کردن (Free To Play) بازی Overwatch وجود ندارد.

با توجه به آخرین آمار منتشر شده در ماه مه ۲۰۱۸، بازی Overwatch بیش از ۴۰ میلیون کاربر دارد و یکی از بخش‌های در آمدزا بازی، لوت باکس‌ها هستند؛ لوت باکس‌هایی که تا به‌ امروز بسیار بحث‌برانگیز ظاهر شده‌اند و بلیزارد مجبور شد خرید آن‌ها را برای کاربران بلژیک حذف کند. البته جف کپلن اعلام کرده است که کمپانی بلیزارد همچنان معتقد است که به لوت باکس‌ها می‌توان به دید یک سیستم تجاری نگاه کرد.

ما به لوت باکس‌ها پای‌بند خواهیم بود. قطعا ما تصمیمی را که برای کشور بلژیک گرفتیم قبول نداریم، اما به قوانین کشورشان احترام می‌گذاریم. از این رو خرید لوت باکس‌ها را برای کاربران این کشور حذف کردیم.

کپلن در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که لوت باکس‌های بازی Overwatch تنها شامل آیتم‌های تزئینی می‌شود و پول کسب شده از این راه صرف سایر خدمات بازی نظیر طراحی قهرمان‌های جدید می‌شود. در انتها جف کپلن سیستم بتل‌پس بازی Fortnite را مورد ستایش قرار داده است که استودیو اپیک گیمز از این طریق توانسته است مخاطبان زیادی را به‌خود جذب کند.

برای سوییچ کردن میان لوت باکس به سیستم بتل‌پس، باید کارهای مختلفی را انجام بدهیم. سیستم بتل‌پس به‌خوبی باعث موفقیت فورتنایت شده است و باید این تلاش را ستایش کرد، اما انجام چنین کاری بی‌اهمیت نیست. در حال حاضر انجام این کار، حتی اگر بدانیم که بهترین تصمیم است، کاری غیرعادی و ناخوشایندی است. با این حال این سیستم، طراحی جالبی است که میان سایر موارد تجاری لحاظ شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده