نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

تجربه بازی Diablo Immortal به صورت آفلاین امکان‌پذیر نخواهد بود

طراح ارشد بازی Diablo Immortal در رویداد بلیزکان تایید کرد که نمی‌توان به صورت آفلاین به تجربه این بازی پرداخت.

کمپانی بلیزارد تایید کرد که بازیکنان نمی‌توانند بازی Diablo Immortal را زمانی که آفلاین هستند، تجربه کنند. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که وایت چنگ، طراح ارشد بازی Diablo Immortal در مصاحبه‌ای در رویداد بلیزکان تایید کرده است که تجربه بازی به صورت آفلاین امکان‌پذیر نخواهد بود و بازی این اجازه را به بازیکنان نمی‌دهد.

بازیکنان در بخش‌هایی قادر به تجربه بازی Diablo Immortal به صورت انفرادی خواهند بود (در نسخه آزمایشی بازی در بلیزکان نشان داده شد که آخرین سیاه‌چاله را می‌توان به صورت انفرادی یا با دوستان تکمیل کرد و بازی این انتخاب را به بازیکنان محول می‌کند)، اما در صورت عدم دسترسی به اینترنت نمی‌توان به تجربه بازی پرداخت. این مورد با عنایت به اینکه این روزها بسیاری از بازی‌های موبایل به اتصال اینترنت نیاز دارند، چندان تعجب‌آور نیست. با این حال، ممکن است تجربه بازی Diablo Immortal برای کسانی که برای رفتن به محل کار مسافت زیادی را طی می‌کنند، سخت و چالش‌برانگیز باشد.

قسمتی از بازی حول یک بخش بزرگ چندنفره ایجاد شده است، بدین معنا که المان چندنفره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زمانی که بازیکنان در دنیای بازی به گشت و گذار می‌پردازند، ممکن است با سایر بازیکنانی که در حال نابودی شیاطین هستند، مواجه شوند و می‌توان با دوستان وارد سیاه‌چاله‌ها شد. همچنین در بازی Diablo Immortal  شاهد المان‌های اجتماعی نظیر Battle.net خواهیم بود که صرفا آنلاین بودن بازی را توجیه می‌کند. افراد حاضر در رویداد بلیزکان، شانس تجربه بازی Diablo Immortal را به دست آورند و آن را یک بازی اکشن نقش‌ آفرینی کامل خطاب می‌کنند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده