نویسنده: علی کمالی
// دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

تصاویر جدید بازی World of Final Fantasy Maxima منتشر شد

کمپانی اسکوئر انیکس چند اسکرین شات جدید از بازی World of Final Fantasy Maxima را به نمایش گذاشت و همچنین اطلاعات جدیدی در رابطه با اضافه شدن موجودات و یک غول‌آخر جدید ارائه کرد.

اسکوئر انیکس با ارائه چند تصویر جدید از بازی World of Final Fantasy Maxima، نسخه بروز شده World of Final Fantasy، اطلاعات تازه‌ای را در مورد «سراب‌ها» و همچنین مبارزه با یک غول جدید به نام «انا کراس» ارائه کرد. World of Final Fantasy یک اسپین‌آف یا نسخه فرعی از مجموعه نقش‌آفرینی فاینال فانتزی است که شخصیت‌ها و قهرمانان این مجموعه را با استایلی کارتونی‌تر به نمایش می‌گذارد. هیولاها و موجوداتی که در این بازی احضار می‌کنید، اصطلاحا «سراب» (Mirage) نامیده می‌شوند. شما باید این موجودات را شکار کنید و سپس به سبک بازی‌های پوکمون یا Megami Tensei، آنها را در نبردها مورد استفاده قرار دهید.

بازی World of Final Fantasy در حال حاضر برای پی سی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا در دسترس است. World of Final Fantasy Maxima یک نسخه ارتقا یافته از این بازی است که برای ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر می‌‌شود. البته سازندگان بازی گفته‌اند که تمام ویژگی‌های جدید نسخه Maxima بعدا از طریق محتواهای دانلودی (DLC) برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4 هم ارائه می‌شوند، اما کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا از این ارتقاها بی‌نصیب خواهد ماند.

اولین اطلاعاتی که از نسخه جدید این بازی ارائه شده، مربوط به سراب‌های جدیدی است که در Maxima شاهدشان خواهیم بود. در ادامه با آنها بیشتر آشنا می‌شویم:

  • «مل» یک موجود کوچک است که حمله اصلی‌اش «صاعقه» نام دارد و به سمت تمام دشمنان رعد و برق‌های جادویی می‌فرستد.
  • «دراماث» یک شخصیت کوچک دیگر است که با حمله‌ای به نام «آتش کوچک» می‌تواند به یک دشمن از طریق آتش جادویی آسیب وارد کند.
  • «شیوا ایکسیون» یک شخصیت با سایز بزرگ است که حمله‌ اصلی‌اش «چرخش قندیلی» نامیده می‌شود که با پرتاب یخ به دشمنانش آسیب می‌زند و همچنین وضعیت آهسته را به آنها تحمیل می‌کند.
  • «سیلدرا» هم یک سراب بزرگ است که «طوفان عظیم صاعقه» را به سمت دشمنان می‌فرستد و به همه آنها آسیب وارد می‌سازد.

هر دو شخصیت مل و سیلدرا از بازی موبایل World of Final Fantasy Meli Melo در این نسخه جدید حضور پیدا کرده‌اند.

علاوه‌بر معرفی این سراب‌های جدید، سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که با رسیدن به نقطه خاصی از داستان بازی، بازیکن‌ها می‌توانند با الهه‌ای به نام «انا کراس» که در یک کافه در «ناین وود هیلز» سکونت دارد مبارزه کنند. در ادامه می‌توانید شماری از اسکرین شات‌های منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید.

            

بازی World of Final Fantasy Maxima در تاریخ ۶ نوامبر (۱۵ آبان) یعنی فردا برای ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده