نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

کارگردان IT وظیفه کارگردانی بازسازی فیلم The Time Machine را بر عهده گرفت

به‌تازگی اندی موشیاتی، کارگردان فیلم It، کارگردانی بازسازی فیلم The Time Machine (ماشین زمان) را بر عهده گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازسازی فیلم The Time Machine در دست ساخت است و کارگردان این فیلم نیز معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، کمپانی‌هایی چون کمپانی برادران وارنر، کمپانی پارامونت پیکچرز و کمپانی Appian Way به دنبال ساخت اقتباسی جدید براساس رمان ماشین زمان اثر اچ. جی. ولز هستند. حال اندی موشیاتی، کارگردان موفق فیلم It (آن)، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است. علاوه بر کارگردانی، موشیاتی به‌همراه باربارا موشیاتی، خواهرش که پیش از این در فیلم It و فیلم Mama (ماما) با یکدیگر همکاری کرده بودند، به‌عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور خواهد داشت.

لئوناردو دی کاپریو و جنیفر دیویسون از کمپانی Appian Way نیز به اندی و باربارا موشیاتی، به‌عنوان تهیه کننده در فیلم The Time Machine اضافه شده‌اند. اندی و باربارا موشیاتی وظیفه دارند تا اقتباسی متفاوت از داستان اصلی این رمان را تولید و منتشر کنند. رمان The Time Machine داستان دانشمند انگلیسی را روایت می‌کند که به‌عنوان مسافر زمان شناخته می‌شود و او به آینده سفر می‌کند تا اسرار تاریک آینده را کشف کند. تاکنون ۳ اقتباس سینمایی و ۲ اقتباس تلویزیونی براساس این رمان تولید و منتشر شده است که فیلم The Time Machine محصول سال ۲۰۰۲ به کارگردانی سایمون ولز و گور وربینسکی، آخرین اقتباس آن بود که گای پیرس نقش مسافر زمان را بر عهده داشت.

هنوز تاریخی برای اکران فیلم The Time Machine اعلام نشده است و این فیلم مراحل اولیه تولید را سپری می‌کند. موشیاتی برای کارگردانی فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) نیز بازگشته که به‌تازگی فیلمبرداری و تولید این فیلم ترسناک و مورد انتظار سال آینده به پایان رسیده است. علاوه بر این، موشیاتی اخیرا کارگردانی فیلم Attack on Titan (حمله به تایتان) را بر عهده گرفته است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده