نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

اولین تریلر انیمیشن The Secret Life of Pets 2 به زودی منتشر می شود

کمپانی یونیورسال و ایلومینیشن اینترتینمنت اطلاعات اولین تریلر انیمیشن The Secret Life of Pets 2 را برای انتشار طی این هفته ثبت کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن The Secret Life of Pets 2 (زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲) به زودی منتشر خواهد شد. طبق خبری که وب‌سایت تریلرترک منتشر کرده، کمپانی یونیورسال پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت اطلاعات اولین تریلر این انیمیشن سینمایی را ثبت کرده‌اند که قرار است طی این هفته منتشر شود. در واقع اولین تریلر دنباله انیمیشن The Secret Life of Pets (زندگی پنهان حیوانات خانگی) قرار است هم‌زمان با اکران انیمیشن The Grinch (گرینچ)، جدیدترین انیمیشن استودیوی ایلومینیشن اینترتینمنت منتشر شود که اکران آن جمعه این هفته آغاز خواهد شد و اولین تریلر این انیمیشن نیز بخشی از تبلیغات پیش از نمایش در سینماها خواهد بود. با این حال، قابل انتظار است که اولین تریلر انیمیشن The Secret Life of Pets 2 که مدت زمان آن ۱ دقیقه و ۳۷ ثانیه است، پیش از روز جمعه به صورت آنلاین هم منتشر شود.

The Grinch

انیمیشن The Secret Life of Pets در تابستان سال ۲۰۱۶ به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۸۷۵.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. کریس رنارد برای کارگردانی و برایان نلینچ برای نوشتن فیلمنامه، در انیمیشن 2 The Secret Life of Pets بازگشته‌اند. همچنین کریس ملداندری، بنیانگذار و رئیس ایلومینیشن اینترتینمنت، به همراه ژانت هیلی در نقش تهیه کننده در این انیمیشن حضور دارند. اریک استون استریت، کوین هارت، هریسون فورد، پتن اسوالت، هانیبال بورس، بابی موینیهان، لیک بل، جنی اسلیت، تیفانی هدیش، نیک کرول، پیت هلمز و الی کمپر، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Secret Life of Pets 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده دارند.

انیمیشن 2 The Secret Life of Pets قرار است در تاریخ ۳ جولای ۲۰۱۹ (۱۲ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. در انیمیشن The Grinch نیز شاهد حضور ستارگانی چون بندیکت کامبربچ در نقش گرینچ، رشیدا جونز، کامرون سیلی، کینن تامسون، آنجلا لنسبوری، فارل ویلیامز، رامون همیلتون و اسکارلت استوز، هستیم.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده