// دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Zentris؛ یک پازل چالش‌برانگیز

با Zentris می‌توانید یک چالش حرفه‌ای و جذاب را در سبک پازل تجربه کنید و ساعت‌ها مشغول شوید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

بازی موبایل Zentris اثر جذابی از استودیو محبوب و معروف Playlab است که سبک پازل را یک سطح به سمت جلو پیش می‌برد. این بازی اندروید و آیفون چالش‌های زیادی در قالب گیم‌پلی خودش ارائه می‌کند و باید تمرکز حواس و خلاقیت داشته باشید تا امتیازات بالایی کسب کنید. بازی تا بی‌نهایت پیش می‌رود و ملاک برتری شما نسبت به دیگران، کسب بیش‌ترین امتیاز است.

سعی کنید زمانی به تجربه Zentris بروید که فرصت و حوصله کافی داشته باشید، چرا که این اثر پایانی ندارد و باید تا می‌توانید برای خود امتیاز کسب کنید. یک صفحه‌ای در اختیار شما قرار داده شده که از چندین خانه تشکیل شده است. در پایین صفحه بازی هم اشکالی که از همین مربع‌ها تشکیل شده است وجود دارند و باید آن‌ها را در این صفحه قرار دهید. با قرار دادن این اشکال در صفحه بازی، امتیاز کسب می‌کنید. اشکال می‌توانند روی هم قرار بگیرند و شامل چندین طبقه روی هم باشند. اما بالاخره این صفحه ظرفیت خاص خودش را دارد و اگر پر شود شما دیگر قادر به ادامه دادن نخواهید بود. دقت داشته باشید که هرگاه سطر یا ستونی از این اشکال را بسازید، محو می‌شوند و جای خالی برای دیگر اشکال باز می‌شود. همین کار را باید تا آخر بازی ادامه دهید و تا می‌توانید صفحه بازی را پاک‌سازی کنید. اگر این اشکال روی هم انباشته شوند، فرصت رسیدن به رکوردهای بالاتر را نخواهید داشت. این روند بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است و شما را تشویق می‌کند که امتیازات بهتری را نسبت به دوستان خود کسب کنید. اشکال را در هر ۴ جهت می‌توانید روی صفحه قرار دهید و این امکان با چرخش کامل صفحه ممکن شده است. سازندگان از المان‌های ساده‌ای استفاده کرده‌اند، اما همین‌ها هم چالش بزرگی را برای بازیکنان مبتدی و حرفه‌ای ایجاد می‌کند.

Zentris
Zentris
Zentris

دو ابزار ثابت در هر مرحله وجود دارد که تنها یک‌بار می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. یکی از این ابزارها یکی از خانه‌ها را محو می‌کند و دیگری یک سطح را برای‌تان پاک‌سازی می‌کند. در مواقع حساس باید از آن‌ها استفاده کنید و مراقب باشید که استفاده نابه‌جا می‌تواند فرصت رسیدن به امتیازات بیش‌تر را از شما بگیرد. بازی Zentris از سطوح مختلفی تشکیل شده است و بسته به اینکه شما چند سطح بتوانید بالا بیایید، اشکال برای‌تان ظاهر می‌شوند. مسلما باید طرح و استراتژی مناسبی برای قرار دادن این اشکال روی صفحه داشته باشید و تا می‌توانید از تک تک خانه‌ها استفاده کنید. اگر خانه‌ها در لایه‌های پایین بی‌استفاده باقی بمانند، شما برای پاک‌سازی آن سطح دچار مشکل می‌شوید. از چرخش‌های متوالی صفحه استفاده کنید و تا می‌توانید قبل از قرار دادن اشکال، روی آن‌ها فکر کنید.

برای موفقیت باید طرح و برنامه خاصی جهت قرار دادن اشکال روی صفحه داشته باشید و با استراتژی پیش بروید

بازی اندروید و آیفون Zentris از نظر گرافیکی در شرایط مناسبی قرار دارد و گیم‌پلی بازی بسیار روان است. رفته رفته به کلیت بازی عادت می‌کنید و می‌توانید ریتم کار خود را سریع‌تر کنید. می‌توانید رکوردهای خود را در صفحه جهانی به اشتراک گذارید یا اینکه با دوستان خود مقایسه کنید. بازی ظرافت خاصی دارد و یقینا اگر از طرفداران سبک پازل باشید، می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم کند. یکی از فاکتورهای جالب بازی، عدم وجود هیچگونه فشار زمانی روی بازیکن است. شما می‌توانید ساعت‌ها روی طرح خود فکر کنید و هر زمان که خواستید بازی را ادامه دهید. بازی المان‌های جذابی دارد که باعث می‌شود در هر جا که خواستید اعم از مترو و محل کار بازی را تجربه کنید و برای لحظاتی سرگرم شوید.

Zentris
Zentris
Zentris
بازی بسیار اعتیادآور است و یکی از چالش‌برانگیزترین آثار پازل کنونی برای پلتفرم موبایل محسوب می‌شود

بازی Zentris دقیقا یکی از همان آثاری است که با چندین بار تجربه، ریتم کلی‌اش دست‌تان می‌آید و می‌توانید یک کف امتیازی بالا برای خود داشته باشید و برای رکوردهای بالاتر تلاش کنید. دقیقا مطابق بازی محبوب ۲۰۴۸ که همواره یک‌سری حرکات تکراری در ابتدا انجام می‌دادیم و سپس بازی اصلی خود را شروع می‌کردیم، این بازی هم دقیقا همین روند را دارد و بعد از چندین بار تجربه، به کف امتیازی مشخصی خواهید رسید. هر سطح بازی رنگ مخصوص به خودش را دارد و بدین‌شکل می‌توانید در ایجاد سطرها و ستون‌های دلخواه تمرکز خود را حفظ کنید و دچار اشتباه نشوید.

بازی Zentris همان‌چیزی است که طرفداران سبک پازل به‌دنبال آن بوده‌اند و قرار است چالش‌های حرفه‌ای‌تری را نسبت به آثار مشابه تجربه کنند. بازی رکوردی است و هرچه قدر که می‌توانید باید بازی را ادامه دهید. تا می‌توانید صفحه بازی را خالی کنید و فرصت پیش‌روی بیش‌تر را به خودتان بدهید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Zentris


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده