// یکشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

تاریخ انتشار بسته Rastakhan's Rumble بازی Hearthstone مشخص شد

در جریان رویداد بلیزکان 2018، کمپانی بلیزارد اعلام کرد که بسته الحاقی Rastakhan's Rumble بازی Hearthstone در ماه دسامبر میلادی منتشر می‌شود.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر بازی Hearthstone، در مراسم افتتاحیه بلیزکان 2018 اعلام کرد که بسته گسترش دهنده (اکسپنشن) Rastakhan's Rumble در تاریخ ۱۳ آذر ماه (۴ دسامبر) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بسته الحاقی Rastakhan's Rumble از نظر داستانی روی شاه رستاخان و قبیله‌های Zandalari تمرکز دارد. جدا از این موارد، این محتوا ۱۳۵ کارت جدید، گونه‌های جدید کارت، کلمه کلیدی (Keyword)، قهرمان و میز جدیدی را به بازی اضافه می‌کند.

کلمه کلیدی کارت جدید Overkill به‌شما اجازه می‌دهد تا آسیب بیشتری را به میز کارت حریف وارد کنید. به‌عبارتی زمانی که یک کارت ویژگی Overkill را داشته باشد، بدین معنا است که اگر آسیب وارد شده شما به حریف بیشتر از میزان نوار سلامت کارت هدف قرار داده شده باشد، یک تاثیر به‌عنوان پاداش برای شما در دسترس قرار می‌گیرد؛ برای مثال برای کارت Sul’thraze نوشته شده است که از طریق Overkill می‌توانید یک بار دیگر به حریف آسیب برسانید. این گفته بدین معنا است که اگر میزان آسیب رسانی شما بیش از نوار سلامت هدف‌تان باشد، یک حمله دیگر به‌عنوان پاداش در دسترس‌تان قرار می‌گیرد.

از طرفی مینیون‌های Spirit هم به بازیکنان اجازه می‌دهند تا آسیب بیشتری را وارد کنید. در واقع Spirtها از صفر عدد تا سه عدد در نظر گرفته شده‌اند و هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های مخصوص به خودشان را دارند و با توجه به میز کارت شما، می‌توانند این ویژگی‌ها را در دسترس‌تان قرار بدهند. همانند سایر بسته‌های گسترش دهنده، Rastakhan's Rumble هم دارای یک بخش تک‌نفره به نام Rumble Run است که متاسفانه اطلاعات زیادی از این بخش در دسترس مخاطبان قرار داده نشده است.

اگر بسته الحاقی ذکر شده را با قیمت ۴۹.۹۹ دلار پیش خرید کنید، ۵۰ پک کارت Rastakhan's Rumble، پک Ready to Rumble و Shaman Hero: King Rastakhan را دریافت خواهید کرد. آن دسته از افرادی که نمی‌خواهند هزینه‌ی زیادی را صرف کنند، می‌توانند باندل Challenger بازی را خریداری کنند که شامل ۱۷ پک کارت و کارت جدید بازی است که ۱۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده