نویسنده: علی کمالی
// یکشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

ریزر از کنترلر Panthera Evo مخصوص بازی های مبارزه‌ ای رونمایی کرد

کمپانی ریزر که در ساخت و عرضه لوازم جانبی مخصوص بازی سابقه‌ای طولانی دارد، به‌تازگی از دسته مخصوص بازی‌های مبارزه‌ای آرکید با نام Panthera Evo برای کنسول پلی‌ استیشن 4 رونمایی کرد.

شرکت ریزر (Razer) یک بار دیگر وسیله جانبی جذابی را برای گیمرها ساخته است، اما این‌بار به جای پی سی، این وسیله جانبی برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. این کمپانی یک دسته مخصوص بازی‌ های مبارزه‌ ای ساخته که برخلاف دسته‌های امروزی، به‌جای آنکه به ارگونومی و نحوه قرار گرفتن در دست بازیکن‌ها توجه داشته باشد، در همان برخورد اول شما را به یاد دستگاه‌های آرکید قدیمی می‌اندازد.

ریزر دسته Panthera Evo را در جریان نمایشگاه Evo 2018 معرفی کرد. این دسته یک عضو کاملا جدید از خانواده کنترلرهای ریزر محسوب می‌شود که در جهت حمایت از «اجتماع بازی‌های مبارزه‌ای» (Fighting Game Community یا FGC) ارائه شده است. ریزر به منظور معرفی محصول خود به گیمرهای دنیا، با بازیکن‌ها، قهرمانان و همچنین رهبران FGC همکاری نزدیکی داشته است.

مارک مارک‌من جولیو، رهبر اجتماع بازی‌های مبارزه‌ای در خصوص این همکاری می‌گوید:

این‌که اجتماع را برای رسیدن به یک استاندارد بهتر جهت اطمینان و آرامش خاطر توانمند کنیم، به‌عنوان یک بازیکن و برای دستیابی به تکامل اهمیت دارد. کنترلر Panthera Evo دقت بالا و بهترین عملکرد را ارائه می‌کند و در عین حال به بازیکنان اجازه می‌دهد تا استایل بازی خودشان را به این سلاح طراحی شده برای میدان مبارزه اضافه کنند.

مین لیانگ تن، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران ریزر هم در بیانیه‌ای گفت:

از همه ابتدا که دسته Panthera Evo ریزر اوایل سال جاری به شکل نمونه اولیه در نمایشگاه Evo معرفی شد، طرفداران را هیجان‌زده کرد و حالا انتظارات به سر رسیده‌اند. این نسل جدید از دسته‌های آرکید، روی دقت، سازگاری و ارائه بهترین عملکرد تمرکز دارد و مخصوص گیمرهای حرفه‌ای و علاقه‌مندان به بازی‌های مبارزه‌ای خواهد بود.

مهمترین ویژگی‌های کنترلر Panthera Evo ریزر عبارت‌اند از:

  • استفاده از تکنولوژی سوییچ‌های مکانیکی ریزر که طول عمر هر دکمه را به بیش از ۳۰ میلیون ضربه می‌رساند
  • طراحی بدنه پیشرفته
  • پشتیبانی از جک هدفون برای ارائه بهترین عملکرد در بازی‌ها
  • سازگاری کامل با ماد
  • تصویر هنری روی Panthera Evo به منظور شخصی‌سازی، قابل تعویض است
  • درگاه هدست ۳.۵ میلی‌متری آنالوگ سازگار با کنسول پلی‌استیشن 4
  • دارای ۸ دکمه به سبک دستگاه‌های آرکید Vewlix و همین‌طور یک اهرم شبیه دستگاه Sanwa
  • دارای کابل مقاوم ۳ متری و محفظه نگه‌داری از کابل

کنترلر جدید Panthera Evo هم‌اکنون برای کنسول پلی‌استیشن 4 از طریق وبسایت ریزر با قیمت ۲۰۰ دلار قابل تهیه است، اما تا ماه نوامبر ۲۰۱۸ به‌صورت جهانی عرضه نمی‌شود. هنوز تاریخ دقیق عرضه این محصول مشخص نشده است.

نظر شما درباره کنترلر جدید ریزر چیست؟ اگر از طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای هستید، آیا مایلید که این کنترلر را تهیه کنید؟


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده