نویسنده: حمزه سروری
// یکشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸

بازی How to Train Your Dragon در ماه بهمن منتشر خواهد شد

استودیو Outright Games و کمپانی Universal Games با همکاری یکدیگر در ماه بهمن سال جاری بازی How to Train Your Dragon را به بازار عرضه خواهند کرد. با زومجی همراه باشید.

بازی‌های انیمیشن‌های مختلف و معروف اخیراً بازگشتی قابل توجه به صنعت گیم داشته‌اند و ساخت تعدادی از آن‌ها توسط استودیو Outright Games انجام شده است. آن‌ها بازی‌هایی نظیر Ben 10، Adventure Times: Pirates of the Enchiridiomn، Hotel Transylvania 3: Monsters Overboard و Paw Patrol: On a Roll را منتشر کردند و حال استودیو Outright Games و Climax اعلام کردند که با همکاری یکدیگر در تلاش هستند تا بازی جدیدی بر اساس انیمیشن How to Train Your Dragon به کلکسیون خود اضافه کنند. نام این بازی DreamWorks Dragons Dawn of New Riders خواهد بود. 

DreamWorks Dragons Dawn of New Riders در ماه فوریه‌ی سال ۲۰۱۹ میلادی (بهمن-اسفند) منتشر می‌شود. گفتنی است که در همین زمان نسخه‌ی جدید این انیمیشن یعنی How to Train Your Dragon: Hidden World هم اکران خواهد شد؛ تاریخ اکران این انیمیشن اخیراً تا ۲۲ فوریه (۳ اسفند) تأخیر خورده است. 

بازی DreamWorks Dragons Dawn of New Riders در بازه‌ی زمانی‌ای منتشر خواهد شد که بازی‌های برجسته‌ای همچون Metro: Exodus و Anthem عرضه می‌شوند اما پیش از این هم بازی‌هایی بر اساس انیمیشن‌های محبوب اثبات کرده‌اند که شانس خوبی برای موفقیت، فارغ از اوضاع و احوال بازار دارند.  جالب است بدانید که این بازی تنها یک اقتباس از دنیای How to Train Your Dragon خواهد بود و با داستان انیمیشن تطابق کامل نخواهد داشت. بازی DreamWorks Dragons Dawn of New Riders داستان شخصیتی به‌نام اسکریبلر (Scribbler) و اژدهایش یعنی پَچ (Patch) را روایت می‌کند.

 گیم‌پلی بازی تعاملی پویا میان اسکریپلر و پچ ایجاد می‌کند که طبق آن می‌توانید برای حل پازل‌ها یا نبردها بین هر کدام که خواستید سوییچ کنید تا در سفر آن‌ها برای متوقف کردن برنامه‌های شیطانی اِر (Eir) آنتاگونیست بازی با هر دوی شخصیت‌ها ارتباطی مناسب برقرار کرده باشید. تری ملهم مدیر اجرایی استودیو Outright Games دیدگاهش را در رابطه با کار روی یکی از پرطرفدارترین آثار DreamWorks و همکاری آن‌ها با کمپانی‌های Universal Games و Climax به شرح زیر اعلام کرده است:

اولین نسخه از سری انیمیشن‌های How to Train Your Dragon هشت سال پیش منتشر شد و از همان زمان از آن به‌عنوان مجموعه‌ای دوست‌داشتنی یاد می‌شود که توانست قلب‌های بسیاری از مخاطبان را در سراسر جهان اسیر کند و زمینه‌ساز ساخته شدن سریال‌های تلویزیونی، فیلم‌های وابسته و خیلی از عناصر سرگرم‌کننده‌ی دیگر بشود. بازی DreamWorks Dragons Dawn of New Riders به ما فرصتی فوق‌العاده داده تا بتوانیم بخشی از این دنیای اژدهایان باشیم و با روایت داستانی از دو شخصیت جدید و بسیار خاص تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت تا سهمی بزرگ در تاریخچه‌ی این سری داشته باشیم. البته که این کار بدون همکاری Universal میسر نمی‌شد. به‌زودی منتظر اطلاعات جدیدی باشید!

بازی DreamWorks Dragons Dawn of New Riders در فوریه‌ی سال ۲۰۱۹ (بهمن-اسفند) روی پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر خواهد شد. همانطور که گفته شد نسخه‌ی جدید انیمیشن این سری یعنی How to Train Your Dragon: Hidden World هم در تاریخ ۳ اسفند اکران می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده