نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸

اولین تریلر انیمه Rilakkuma and Kaoru منتشر شد

شبکه نتفلیکس اولین تریلر انیمه Rilakkuma and Kaoru را منتشر و تاریخ انتشار فصل اول آن را رسما اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس اولین تریلر رسمی انیمه Rilakkuma and Kaoru (ریلاکوما و کائورو) را منتشر کرده است. در اولین تریلر این انیمه استاپ موشن شاهد حضور شخصیت‌های اصلی آن هستیم که این انیمه براساس اسباب بازی‌های کمپانی San-X در دست ساخت است. همچنین تایید شد که میکاکو تابه صداپیشگی شخصیت کائورو را بر عهده دارد. علاوه بر این، در پایان این تریلر شبکه Netflix تایید کرد که انیمه Rilakkuma and Kaoru در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) از این شبکه استریم منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

شخصیت عروسکی ریلاکوما در سال ۲۰۰۳ توسط کمپانی San-X تولید و برای اولین بار معرفی شد. علاوه بر تریلر، شبکه نتفلیکس اولین پوستر سریال Rilakkuma and Kaoru را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Rilakkuma and Kaoru Poster

ماساهیتو کوبایاشی وظیفه کارگردانی و نائوکو اوگیگامی وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Rilakkuma and Kaoru را بر عهده دارند. کمپانی Dwarf Studio که پیش از این سابقه ساخت انیمیشن Domo را در کارنامه خود داشته، وظیفه ساخت این انیمه استاپ موشن را بر عهده خواهد داشت. انیمه Rilakkuma and Kaoru داستان ریلاکوما را روایت می‌کند که به طور اتفاقی در آپارتمان کائورو که کارمند دفتری است، ظاهر می‌شود و شروع به زندگی در این مکان می‌کند. او در پشتش یک زیپ دارد که کاربرد آن مشخص نیست. او غذاهایی مانند پنکیک، کوفته برنجی، پودینگ و انبه را دوست دارد و به‌همراه کوریلاکموا که یک خرس سفید عروسکی است و یک پرنده زرد رنگ به نام Kiiroitori، در این خانه با کائورو زندگی می‌کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده