نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۸

آماری جالب از عملکرد بازیکنان Shadow of The Tomb Raider منتشر شد

سازندگان بازی Shadow of The Tomb Raider در کنار انتشار یک‌سری آمار و ارقام از عملکرد جامعه‌ی بازیکنان این اثر، آیتم‌ رایگانی را که قرار است برایش منتشر شود معرفی کردند.

همین دو-سه ماه پیش بود که استودیو ایداس مونترال و اسکوئر انیکس، بازی Shadow of The Tomb Raider، آخرین قطعه از پازل سه‌گانه‌ و ریبوت لارا کرافت را ساختند و آن را منتشر کردند. حالا و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، سازندگان اثر مذکور یک‌سری آمار و ارقام جالب از عملکرد بازیکنان این بازی منتشر و آیتمی رایگان را که به‌زودی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت معرفی کردند.

جریان از این قرار است که در صفحه‌ی توییتر بازی یک‌سری آمار و ارقام جالب از عملکرد بازیکنان در این چند ماه گذشته از انتشار بازی، نمایش داده شده است؛ مثلا اینکه بیش از ۶.۳ میلیون مقبره توسط بازیکنان کشف شده و بیش از ۳۰ میلیون تله توسط بازیکنان، سر راه دشمنان گذاشته شده است. نکته‌ی قابل توجه اینجا است که حدود ۱.۵ میلیون حیوان لاما توسط بازیکنان رام شده‌اند!

سازندگان بازی برای تشکر از بازیکنان برای برجا گذاشتن این آمار و ارقام قابل توجه، در تاریخ ۷ ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی (۱۷ دی) تفنگ شاتگان Bishop 600 را به‌رایگان در دسترس آن‌ها قرار خواهند داد. در این روز اگر بازی را اجرا کنید و به اینترنت اتصال داشته باشید، تفنگ مذکور را در بازی مشاهده خواهید کرد.

Ultraman Poster
Ultraman Poster
Ultraman Poster

بازی Shadow of The Tomb Raider چند ماه پیش منتشر و در زومجی بررسی شده؛ این بازی از زومجی نمره‌ی ۶ را دریافت کرد و در خلاصه‌ی بررسی صورت‌گرفته، چنین می‌خوانیم:

Shadow of the Tomb Raider قرار بود آخرین نسخه از سه‌گانه ریبوت مجموعه توم ریدر باشد. برای یک پایان بندی خوب، ما نیاز به داستانی به یادماندنی داشتیم، نیاز به اکشن‌ها و ماجراجویی جذاب داشتیم. اما استودیو ایداس مانتریال، نه فقط داستان و روایتی خسته کننده را در این بازی به تصویر کشید، بلکه حتی قادر نبود به درستی بهترین المان‌های نسخه گذشته را کپی‌برداری کند. مقبره‌ها، پازل‌ها، محیط‌های جذاب و حتی خود لارا کرافت، همگی در حد قابل قبولی قرار دارند، اما گان‌پلی سطحی، پلتفرمینگ خسته کننده و مخفی‌کاری‌های پیش پا افتاده، نمی‌گذارند این اثر حداقل یک بازی ماجراجویی خوب باشد.

Shadow of The Tomb Raider را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده