نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۵

چارلز دنس و دانیل برول به بازیگران قسمت پیش درآمد فیلم Kingsman اضافه شدند

دانیل برول و چارلز دنس به جمع بازیگران قسمت پیش درآمد فیلم Kingsman اضافه شده‌اند. ریس ایفانز در حال انجام مذاکره برای حضور در این فیلم است. 

طی هفته‌های اخیر اطلاعات زیادی از قسمت پیش درآمد فیلم Kingsman (کینگزمن) منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران دیگری در این فیلم تایید و اعلام شده است. وب‌سایت کولایدر اعلام کرد که دانیل برول، بازیگر فیلم‌ها و سریال‌هایی چون فیلم Inglourious Basterds (حرامزاده‌های لعنتی)، فیلم Rush (شتاب)، فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)ِ و سریال The Alienist (روان پزشک)، به‌همراه چارلز دنس، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها)، دو بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران این فیلم که Kingsman: The Great Game (کینگزمن: بازی بزرگ) نام دارد، اضافه شده‌اند.

دانیل برول و چارلز دنس و ریس ایفانز

همچنین ریس ایفانز، بازیگر فیلم The Amazing Spider-Man (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز) نیز در حال انجام مذاکرات نهایی با کمپانی فاکس قرن بیستم برای حضور در فیلم Kingsman: The Great Game است. متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) و فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. اتفاقات فیلم Kingsman: The Great Game در اوایل قرن بیستم جریان دارد و تمرکز آن روی یک سازمان جاسوسی به نام کینگزمن است. علاوه بر این بازیگران، هری دکینسون، بازیگر فیلم Maleficent 2 (مالیفیسنت ۲)، حضورش در این فیلم تایید شده که او قرار است نقش کنراد را بازی کند. همچنین رالف فاینز، بازیگر فیلم Schindler's List (فهرست شیندلر)، گزینه اصلی فاکس قرن بیستم برای بازی در نقش دوک آکسفورد، پدر کنراد است که مذاکرات با او ادامه دارد.

با اینکه اطلاعاتی از نقش برول و دنس در دسترس نیست، اما ایفانز در صورت توافق قرار است نقش یک عارف روسی تقلبی و خطرناک را بازی کند. فیلمبرداری و تولید فیلم Kingsman: The Great Game از ماه ژانویه ۲۰۱۹ (دی یا بهمن امسال) آغاز خواهد شد و گفته می‌شود که این فیلم برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است که پیش از این تصور می‌شد فیلم Kingsman 3 (کینگزمن ۳) قرار است در این تاریخ اکران شود که فیلمبرداری و تولید دنباله دو قسمت اصلی پس از پایان قسمت پیش درآمد آغاز خواهد شد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده