// جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۵

معرفی بازی موبایل Mentors؛ ماجراجویی در دنیای فانتزی

بازی Mentors بازیکنان را به دوران قدیم می‌برد و یک تجربه جذاب و ماجراجویانه در دنیایی فانتزی محسوب می‌شود. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Mentors یک اثر جذاب برای عاشقان سبک نقش آفرینی حسوب می‌شود و استودیو Ice Storm تمام تلاش خود را کرده است تا یک داستان گیرا و جذاب در یک محیط فانتزی ارائه کند. این بازی اندروید و آیفون تلفیق جذابی از سبک اکشن و استراتژی محسوب می‌شود و المان‌های RPG هم شما را به‌یاد آثار قدیمی و کلاسیک این سبک می‌اندازد.

بازی‌های قدیمی همواره نقش بزرگی در ثبت خاطرات ما داشته‌اند و با دنیاها و سبک خاص گیم‌پلی‌شان همیشه جذاب بوده‌اند. حال بازی Mentors با الهام از چنین آثاری ساخته شده است و یک گیم‌پلی نوبتی بسیار سرگرم‌کننده ارائه می‌کند. شما در این بازی سه شخصیت اصلی را در اختیار دارید و باید با آن‌ها نبردهای سختی را تجربه کنید. دشمنان تنوع بسیاری دارند اما تنها همین سه شخصیت برای شما وجود دارند و کم کم با قابلیت‌های بیش‌تری از آن‌ها آشنا می‌شوید. جنگ‌ها تاکتیکی هستند و شما باید از ذهن خود برای نبردهای سخت بازی استفاده کنید. در ابتدا مراحل ساده‌ای را می‌بینیم که صرفا بار آموزشی دارند و شما را با سیستم گیم‌پلی بازی آشنا می‌کنند. در این سیستم شما باید تا حد امکان به دشمن خود نزدیک شوید و ضربات خود را وارد کنید. فاصله اهمیت زیادی در بازی دارد و نباید اجازه هنرنمایی به دشمنان خود بدهید. باید چیدمان خود را برنامه‌ریزی کنید و کاری کنید که دشمنان در تله‌های شما گرفتار شوند. هر کدام از این سه شخصیت قابلیت خاصی دارند و فواصل خاصی برای وارد کردن ضربات خود نیاز دارند. دنیای بازی فانتزی است و همه شخصیت‌ها به‌نوعی از یک جادوی خاص بهره می‌برند، اما یقینا بهترین فاکتور موفقیت بازی مربوط به داستان گیرا و سرگرم‌کننده آن است. در این داستان شما باید با نبردهای خود به بقای شهروندان کمک کنید و سایه نابودی را از سرزمین بردارید. یک‌سری معجون‌های قدرت هم برای شما ارائه شده است که در مواقع ضروری به درد می‌خورد. این معجون‌ها بیش‌تر برای احیای سلامت کاراکترها و همچنین افزایش تاثیر ضربات کاربرد دارند.

Mentors

با وجود چنین داستانی، بازیکنان تا انتها دچار خستگی نمی‌شوند و همواره دیالوگ‌ها و صحنه‌های غافلگیرکننده برای‌شان جذابیت دارد. سازندگان برای این منظور، زیرنویس انگلیسی را با کیفیت خوبی آماده کرده‌اند و شما می‌توانید به‌راحتی با این داستان همراه شوید. کشف جهان بازی اهمیت بالایی در موفقیت شما دارد و باید تا‌ می‌توانید به زیر و بم محیط‌هایی که در آن حضور دارید، آشنایی پیدا کنید. در این جهان پاداش‌ها و امتیازهای لازم برای ارتقا به‌وفور پیدا می‌شوند و نتیجه کاوش‌های خود را خواهید دید. هوش مصنوعی دشمنان بسیار عالی است و همین به چالش‌برانگیز شدن نبردها کمک زیادی کرده‌ است. اما تنها نبردها تعریف‌کننده نقش شما نیستند و باید از ذهن خود برای حل برخی از پازل‌های بازی هم کمک بگیرید. این پازل‌ها بیش‌تر برای پیش‌روی در محیط است و اجباری محسوب می‌شود.

کاوش در جهان بازی اهمیت بالایی دارد و ابزارها و گنج‌های پنهان زیادی را می‌توانید کسب کنید

محیط سه‌بعدی جذاب این امکان را به سازندگان داده است تا زاویه دوربین و نحوه نگرش به نبردها را به خود بازیکن محول کنند. با این سیستم جذاب، شما می‌توانید در حین نبردها دوربین را در زاویه مناسب قرار دهید و از بالای سر به‌صورت سوم‌ شخص یا دقیقا از کنار کاراکترهای خود نبردها را نظاره کنید. انیمیشن‌ها بسیار جذاب هستند و تمام حمله‌ها حس خوبی دارند. ابزارها و گنج‌های پنهان زیادی در بازی وجود دارد و باید کاوش در جهان بازی را جدی بگیرید. شما پس‌ از ‌این‌که کاراکترهای خود را در محیط بازی مستقر کردید، باید دستور حمله بدهید و پس از مشاهده تاثیر ضربات، منتظر حمله دشمنان خود باشید. جایگاه‌های مجاز برای شما تعیین می‌شود و باید با آگاهی از توانایی دشمنان، در چینش دقت لازم را داشته باشید. 

Mentors

سیستم نوبتی بازی Mentors چالش‌های جذابی را در قالب آثار قدیمی ارائه می‌کند

المان‌های کنترلی جذاب برای هر کاراکتر وجود دارد و میزان سلامتی هرکدام از آن‌ها در گوشه بالای سمت چپ دیده می‌شود. سلاح‌ها و مهارت‌های متنوعی برای هر کاراکتر وجود دارد که تنها با کاوش جهان بازی، می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این مهارت‌ها کار شما را برای نابودی دشمنان بسیار راحت‌تر می‌کنند. هر کدام از قابلیت‌های کاراکترهای بازی را می‌توانید ارتقا دهید و سازندگان سیستم سفارشی کاراکترها را با امکانات متنوع در بازی قرار داده‌اند.

بازی Mentors توانسته است که با مکانیسم خاص بازی خودش بسیار سرگرم‌کننده باشد. بهترین بخش بازی قطعا داستان جذاب آن است و به‌خوبی بازیکنان را با شخصیت‌های بازی همراه می‌کند. تغییر زاویه دوربین و نگاه کردن به نبردها از جایگاه‌های مختلف، هیچ‌وقت جذابیت خودش را از دست نمی‌دهد و بازیکنان را با حس و حال متفاوتی همراه می‌کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Mentors RPG: Strategy TBS


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده