// جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۰

برادران روسو در The Game Awards 2018 حضور خواهند داشت

جف کیلی، تهیه کننده برنامه The Game Awards در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که در رویداد جوایز بازی 2018 برادران روسو هم حضور خواهند داشت.

کمتر از یک هفته‌ی دیگر به آغاز پنجمین دوره از رویداد جوایز بازی زمان باقی‌نمانده است. جف کیلی، تهیه کننده رویداد The Game Awards 2018، اخبار بیشتری را حول این مراسم منتشر می‌کند و هواداران بیش از پیش برای این رویداد هیجان‌زده می‌شوند. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، جف کیلی با انتشار یک توییت در حساب کاربری توییتر خود تمامی مخاطبان بازی‌های ویدیویی و آثار سینمایی را شگفت‌زده کرد.

وی اعلام کرد که در رویداد The Game Awards 2018، شاهد حضور برادران روسو (جو و آنتونی روسو)، کارگردان سرشناس هالیوودی خواهیم بود. متاسفانه اعلام نشده است که برادران روسو برای چه موردی در جوایز بازی 2018 حضور پیدا می‌کنند، اما می‌توان امید داشت که جمعه‌ی هفته آینده، شاهد منتشر شدن اولین تریلر از فیلم انتقام جویان 4 (Avengers 4) خواهیم بود. همچنین می‌توان امیدوار بود که بازی جدید اسکوئر انیکس (Square Enix) با محوریت قهرمان‌های انتقام جویان به صورت رسمی معرفی شود.

با تمام این تفاسیر نظر شما کاربران زومجی چیست؟ برادران روسو چه موردی را به‌نمایش می‌گذارند؟ آیا شاهد بازی جدید اسکوئر نیکس خواهیم بود؟ رویداد TGA 2018 روز جمعه ۱۶ آذر ماه و ساعت پنج صبح به وقت ایران برگزار می‌شود.


منبع توییتر
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده