نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹

کفش ورزشی جدید نایکی با طرح پلی استیشن کلاسیک رونمایی شد

کمپانی نایکی همراه با کمپانی پل جرج، کفش ورزشی جدید PG 2.5 با نام PG 2.5 x PlayStation را معرفی کردند که در آن از طرح و رنگ پلی استیشن کلاسیک الهام گرفته شده است.

اخیرا و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی سونی با همکاری دو برند نایکی و پل جرج، یک کتانی جدید را معرفی کرده است. این کفش ورزشی که PG 2.5 x PlayStation نام دارد، در طراحی‌اش از طرح و رنگ پلی استیشن کلاسیک الگو گرفته شده است.

پیش از این و در سال ۲۰۱۷، مدل PG 1 کتانی‌های Nike و پلی استیشن معرفی شد که طرح و رنگش با الهام از کنترلر DualShock 4 تنظیم شده بود و حالا PG 2 x PlayStation با رنگ خاکستری و رگه‌هایی از رنگ‌های آبی، زرد، قرمز و سبزِ لوگوی پلی استیشن کلاسیک و استفاده از خود همین لوگو در قسمت‌هایی از آن، به کفش‌هایی خواستنی برای هواداران این کنسول خاطره‌انگیز تبدیل شده است. روی یک لنگه از این کفش‌ها لوگوی پلی استیشن کلاسیک و روی لنگه دیگر، برند پل جرج نقش بسته است.

کتانی‌های PG 2.5 x PlayStation در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر)، دقیقا دو روز قبل از عرضه نسخه بازسازی شده کنسول پلی استیشن کلاسیک راهی بازار خواهند شد. در ادامه توجه شما را به تماشای تریلر معرفی این کفش‌ها جلب می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده