نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۱

اولین تریلر انیمه Ultraman منتشر شد

شبکه نتفلیکس با انتشار اولین تریلر انیمه Ultraman (اولترامن) تاریخ انتشار آن را رسما تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس اولین تریلر رسمی انیمه Ultraman را منتشر کرده است. تیر ماه امسال بود که نتفلیکس از همکاری این شبکه با Studio Production I.G برای ساخت بازسازی این انیمه خبر داد. حال اولین تریلر انیمه Ultraman منتشر شده است؛ در این تریلر شاهد اولین تصاویر آن هستیم و با شخصیت اصلی آن بیشتر آشنا می‌شویم که در طول آن به شخصیت اولترامن تبدیل می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در پایان این تریلر شبکه Netflix تایید کرد که فصل اول انیمه Ultraman در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۱۹ (۱۲ فروردین ۱۳۹۸) از این شبکه استریم منتشر خواهد شد. این سریال انیمه‌ای داستان یک مرد را که دارای روح و DNA قهرمان افسانه‌ای به‌نام اولترامن است، روایت خواهد کرد که یک لباس فوق العاده‌ فلزی را برای مبارزه با شر بر تن می‌کند. علاوه بر تریلر، نتفلیکس پوستر جدیدی از انیمه Ultraman را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Ultraman Poster

کنجی کامیاما، کارگردان انیمه Ghost in the Shell: Stand Alone Complex و شینجی آراماکی، کارگردان انیمه Appleseed، وظیفه کارگردانی سریال Ultraman را بر عهده دارند. مجموعه اولترامن توسط ایجی تسوبورایا در دهه ۶۰ میلادی در قالب یک سریال تلویزیونی خلق و معرفی شد و پس از آن شاهد ساخت و انتشار سریال‌ها، مانگاها و انیمه‌های متعددی براساس آن بوده‌ایم.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده