نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۱

استودیو InExile Entertainment اولین نسخه از بازی Wasteland را ریمستر می‌کند

با توجه به توییت استودیو inXile Entertainment، خالقان بازی Wasteland مشغول ریمستر کردن اولین قسمت از این مجموعه هستند.

با توجه به توییت جدید استودیو InExile Entertainment، مشخص شد که اعضای این استودیو درحال ریمستر کردن اولین نسخه از بازی Wasteland هستند.

جریان از این قرار است که یکی از کاربران توییتر، درخواست خود مبنی بر بازسازی شدن بازی Wasteland توسط inXile Entertainment را با این استودیو در صفحه‌ی توییترش مطرح کرده و آن‌هاNi در جواب به کاربر مذکور چنین گفته‌اند:

در واقع، ما درحال ساخت نسخه‌ی ریمستر بازی کلاسیک Wasteland هستیم.

اولین نسخه از مجموعه‌ی محبوب Wasteland در سال ۱۹۸۸ ساخته شد. در جریان این گفت و گو، اطلاعات بیشتری از نسخه‌ی ریمسترشده‌ی بازی Wasteland منتشر نشد و به‌نظر می‌رسد که خود سازندگان بازی هم تمایل چندانی به انتشار اطلاعاتی بیشتر از این موضوع ندارند. چیزی که مشخص است این است که با ریمستر شدن بازی Wasteland کلاسیک، آن را می‌توانیم روی کامپیوترها و کنسول‌های مدرن تجربه کنیم و این برای افرادی که هنوز آن را تجربه نکرده‌اند یا دوست دارند بار دیگر آن را تجربه کنند، بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

گفتنی است که استودیو inXile Entertainment به‌تازگی توسط مایکروسافت خریداری شده و احتمال می‌رود که انتشار نسخه‌های بعدی مجموعه Wasteland در انحصار پلتفرم‌های کمپانی مایکروسافت باشد.


منبع PcGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده