نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

رمان Console Wars به تلویزیون خواهد آمد

سرانجام ساخت سریالی براساس رمان Console Wars (جنگ کنسول‌ها) به تهیه کنندگی سث روگن و ایوان گلدبرگ تایید شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت سریال Console Wars تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، این سریال براساس یک رمان به همین نام اثر بلیک جی. هریس در دست ساخت است که به نبرد نینتندو و سگا برای تصاحب بازار کنسول‌ها می‌پردازد. این محصول قرار است در قالب یک مینی سریال تولید شود و بخش تلویزیونی کمپانی لجندری پیکچرز که پیش از این سابقه ساخت سریال Lost in Space (گمشده در فضا) برای شبکه نت فلیکس (Netflix) را در کارنامه خود دارد، به‌همراه کمپانی گری پیکچرز (Grey Pictures) که متعلق به سث روگن است، مسئولیت ساخت آن را بر عهده خواهند داشت. هنوز مشخص نیست که سریال Console Wars قرار است از کدام شبکه تلویزیونی یا سرویس استریم منتشر شود.

Seth Rogen and Evan Goldberg

رمان Console Wars در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و با اینکه این کتاب به سبک رمان نوشته شده، به بازگویی دوباره حوادث واقعی، جذاب و سرگرم کننده از رقابت حماسی نینتندو با سگا برای فروش بیشتر کنسول و تصاحب این بازار پرداخته است. همچنین هریس از گفتگوهای تخیلی با افرادی کلیدی این دو کمپانی نیز در کتابش استفاده کرده است. AV Club در توصیف این کتاب نوشته که نوآوری و رقابت سگا و نینتندو در آن زمان بسیار سرگرم کننده بود، اما هریس یک داستان بسیار پر هیجان را از این اتفاقات روایت کرده است. با این حال، هنوز مشخص نیست که سریال Console Wars قرار است در چند قسمت و در چه سالی منتشر شود.

سث روگن و ایوان گلدبرگ به‌عنوان تهیه کنندگان اجرایی در سریال Console Wars حضور خواهند داشت. پیش از این روگن و گلدبرگ حقوق ساخت فیلمی براساس رمان Console Wars را در سال ۲۰۱۴ به دست آورده بودند که این فیلم قرار بود مانند یک مستند تولید و منتشر شود، اما از آن زمان تا به امروز خبر دیگری از این پروژه منتشر نشد و حال این پروژه از یک فیلم به یک سریال تلویزیونی کوتاه تبدیل شده است. جوردن ووت رابرتز، کارگردان فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه)، وظیفه کارگردانی و مایک رزولیو، نویسنده سریال American Vandal (تخریبگر آمریکایی)، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت پایلوت (آزمایشی) را بر عهده دارند.


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده