نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹

پایان فصل هشتم سریال Game of Thrones ممکن است برای همه رضایت بخش نباشد

سازندگان سریال Game of Thrones در مصاحبه جدید خود گفتند که پایان فصل هشتم این سریال ممکن است برای همه رضایت بخش نباشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فصل هشتم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) منتشر شده است. پس از حدود ۲۰ سال از انتشار اولین کتاب‌های A Song of Ice and Fire (ترانه یخ و آتش) اثر جرج آر آر مارتین و پس از نزدیک به یک دهه از شروع پخش فصل اول این اثر، حال سریال Game of Thrones به ایستگاه پایانی رسیده است و بدون شک طرفداران در انتظار یک پایان رضایت بخش در پایان فصل هشتم آن هستند، اما سازندگان این اثر در مصاحبه با اینترتیمنت ویکلی اعلام کردند که پایان فصل هشتم سریال لزوما قرار نیست همه را راضی کند. دیوید بنیاف، یکی از دو سازنده و شورانر سریال Game of Thrones، در این رابطه گفت:

تمامی کسانی که در سریال کار می‌کردند و تمامی کسانی که در حال تماشای آن هستند، دوست داشتند که سریال کمی طولانی‌تر باشد، اما ما می‌خواستیم که همه چیز اینجا به پایان برسد. حتی یک ضرب المثل قدیمی در این مورد هست که همیشه در حال رفتن بیشتر می‌خواهیم، اما زمانی که شروع به تجزیه و تحلیل همه چیز می‌کنیم، متوجه می‌شویم تا همه چیز را از بین نبرده‌ایم باید آن را متوقف کنیم.

این مصاحبه نشان می‌دهد که دیوید بنیاف و دی. بی. وایس به دنبال متقاعد کردن شبکه HBO برای پایان دادن سریال Game of Thrones در فصل هشتم بوده‌اند. مانند طرفداران، شبکه HBO نیز به دنبال ساخت فصل‌های بیشتری از این سریال بوده است. پیتر دینکلیج، بازیگر نقش تیریون لنیستر نیز در مصاحبه با این مجله تایید کرد که در فصل هشتم سریال Game of Thrones قرار است شاهد بزرگ‌ترین و خشن‌ترین نبرد این مجموعه باشیم. همچنین سازندگان سریال در ابتدا تصمیم داشتند که فصل هشتم این سریال را به‌جای یک فصل کامل در سه فیلم سینمایی تولید و منتشر کنند.

Game of Thrones

همچنین چندین اشاره کوچک در مورد قسمت پایانی فصل هشتم سریال Game of Thrones نیز شده است. جیمز هایبرد، خبرنگار EW پس از انجام مراحل امنیتی سخت و مختلف موفق شد تا در پشت صحنه فیلمبرداری قسمت پایانی این سریال حضور پیدا کند که طبق توصیف او، این فیلمبرداری در یک آشیانه بسیار بزرگ در اندازه‌های یک کشتی تایتانیک در حال انجام بوده است. طبق توصیف او، در زمان فیلمبرداری قسمت ۶ این سریال، او با کیت هرینگتون، بازیگر نقش جان اسنو ملاقات و صحبت کرده است و ظاهرا او هیچ چیزی در مورد فصل و قسمت پایانی سریال Game of Thrones نمی‌داند.

او در ادامه گفت شخصیت‌هایی در پشت صحنه قسمت پایانی سریال Game of Thrones حضور دارند که انتظار حضور آن‌ها را نداشته است و به تدریج آن‌ها در طول ۵ قسمت اول این فصل از سراسر وستروس به یکدیگر پیوسته‌اند. در این سکانس، این شخصیت‌ها باید با ارتش مردگان مواجه شوند که انتظار می‌رود یکی از طولانی‌ترین سکانس‌های تاریخ سینما و تلویزیون باشد. طبق گفته بنیاف، از همان ابتدای ساخت سریال و فصل هشتم، این پیش زمینه برای این سکانس آماده شده است و اضافه کرد که این زندگی در برابر مردگان است و نمی‌توان در یک سکانس ۱۲ دقیقه‌ای آن را نمایش داد.

فصل هشتم سریال Game of Thrones در ۶ قسمت تولید و در سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده