نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲

موسیقی متن بازی Red Dead Redemption 2 به زودی منتشر می‌‌شود

کمپانی راک‌استار گیمز از موسیقی متن رسمی بازی Red Dead Redemption 2 رونمایی کرد.

کمپانی راک استار گیمز به دنبال انتشار بازی Red Dead Redemption 2 اعلام کرد که به زودی موسیقی متن رسمی بازی را منتشر خواهد کرد. بیشتر کار ساخت موسیقی بازی RDR 2 بر عهده وودی جکسون بوده است که کار ساخت موسیقی بازی‌هایی نظیر بازی Red Dead Redemption، بازی Grand Theft Auto V و بازی LA Noire را انجام داده است. در کنار جکسون، هنرمندان دیگری نیز در ساخت موسیقی بازی همکاری داشته‌اند که در ادامه می‌توانید نام برخی از آن‌ها را که توسط کمپانی راک‌استار اعلام شده است، مشاهده کنید.

کار تولید و تنظیم بیشتر بر عهده جِف سیلورمَن و کار آهنگسازی و سازآرایی بیشتر بر عهده کالین استتسون، دیوید فرگوسن، دیوید رالیک، گیب ویچر، لوک اومالی، ماریو بتکویچ، مَت سویینی، ربیح بیانی و گروه Senyawa بوده است و بیش از ۱۱۰ نوازنده دیگر نظیر الکساندر گرزی (ملقب به آرکا)، دوین ادی، جان تئودور و مایکل شومن (ملقب به مایکی شوز) در ساخت موسیقی‌های بازی مشارکت داشته‌اند.

Red Dead Redemption 2

افزون بر نام‌هایی که در لیست بالا به آ‌ن‌ها اشاره شد، کمپانی راک‌استار اعلام کرد که موسیقی متن بازی Red Dead Redemption 2 شامل قطعاتی وکال از دی‌آنجلو، ویلی نلسون، نصیر بن اولو دارا جونز (ملقب به نَس)، جاش هومی، ریانون گیدنز و دیوید فرگوسن است. با تمام این تفاسیر، این لیست شامل مجموعه‌ای حیرت‌انگیز از نام هنرمندانی است که راک‌استار برای ساخت موسیقی متن بازی RDR2 با آن‌ها همکاری کرده است. به جرات می‌توان گفت که موسیقی بازی Red Dead Redemption 2 خارق‌العاده است و یکی از نقاط قوت اثر به شمار می‌آید.

در حال حاضر این تمام چیزی است که از موسیقی متن بازی می‌دانیم و کمپانی راک‌استار اطلاعاتی نظیر تاریخ انتشار و فهرست موسیقی‌های موجود را به اشتراک نگذاشته است. بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است. این بازی به واسطه شخصیت‌پردازی عالی کاراکتر‌ها و در راس آن‌ها شخصیت داچ، جهان بسیار پویا و پرجزییات، ماموریت‌های جذاب و درگیر‌کننده، داستان گیرا با وجود قابل پیش‌بینی بودن پایان‌بندی، مکانیزم‌های جذاب شکار و شخصی‌سازی و البته گرافیک بسیار زیبا و چشم‌نواز در بررسی زومجی نمره ۱۰ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Red Dead Redemption 2 دقیقا همان تجربه‌ای است که از شرکت راک‌استار و از یک بازی در اواخر نسل هشتم انتظار داریم؛ اثری چشم‌نواز، درگیر‌کننده و سراسر شگفتی که نه فقط بازی کردن آن لذت زیادی دارد، که حتی قرار است برای سال‌های طولانی بازی‌های مختلفی از استاندارد‌هایی تعیین‌شده توسط این بازی استفاده کنند. Red Dead Redemption 2 بازی‌ای است که هر گیمری، فارغ از اینکه علاقه‌مند چه سبکی باشد، باید آن را تجربه کند.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی Red Dead Redemption 2 را در صفحه اختصاصی آن مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده