نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۷

کاراکتر جدید بازی Heroes of the Storm با نام Orphea معرفی شد

کمپانی بلیزارد اینترتینمنت با انتشار تریلرهای جدیدی از کاراکتر تازه بازی Heroes of the Storm با نام Orphea رونمایی کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Blizzard Entertainment (بلیزارد اینترتینمنت) در جریان مراسم افتتاحیه بلیزکان 2018 از پیوستن قهرمان جدیدی با نام Orphea به جمع قهرمانان بازی Heroes of the Storm خبر داد.

هیرو Orphea جدیدترین کاراکتری است که به طور اختصاصی برای بازی Heroes of the Storm طراحی شده است. در تریلر سینمایی جدیدی که در جریان رویداد بلیزکان به نمایش درآمد، این کاراکتر را هنگام رفتن به سوی ساختمانی که Raven Lord به ناگهان در آن ظاهر می‌شود، مشاهده می‌کنیم. ظاهرا سرنوشت این دو به واسطه گذشته تاریکی به هم گره خورده‌ است؛ گذشته‌ای که یک سر آن مردمانی هستند که Orphea آن‌ها را دوست داشت. او در ادامه با استفاده از «جادوی مرگ» (Death Magic) مبارزه با Raven Lord را آغاز می‌کند. تریلر دیگر بازی Heroes of the Storm جزئیات بیشتری را از این قاتل میان بُرد در اختیار می‌گذارد و نقاط قوت و ضعف این کاراکتر را مورد بررسی قرار می‌دهد.

در کنار این موارد، کمپانی بلیزارد از انتشار محتویات جدیدی برای بازی Heroes of the Storm در هفته‌های آتی خبر داد که از میان آن‌ها می‌توان به یک Announcer Pack با صدای کوین، یکی از اعضای تیم سازنده و پوسته سرایدار کاراکتر Leoric اشاره کرد. شما می‌توانید تریلرهای تازه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده