// شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

بازی MLB The Show 19 معرفی شد

کمپانی سونی با انتشار تریلری از تازه‌ترین بازی سری MLB The Show یعنی بازی MLB The Show 19 رو‌نمایی کرد.

کمپانی سونی از سال ۲۰۰۶ اقدام به انتشار شبیه‌ساز لیگ برتر بیس‌بال آمریکا تحت عنوان سری MLB The Show کرده است. تا‌کنون سیزده بازی از این مجموعه به صورت انحصاری روی کنسول‌های خانواده پلی استیشن منتشر شده‌اند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تعداد بازی‌های سری ذکر شده به چهارده بازی خواهد رسید؛ زیرا کمپانی سونی تازه‌ترین بازی این سری یعنی بازی MLB The Show 19 را معرفی کرده است.

کمپانی سونی برای طرح روی جلد این بازی به سراغ یکی از برترین‌های لیگ برتر بیس‌بال آمریکا یعنی برایس هارپر رفته است. او که افتخارات متعددی از جمله معرفی به عنوان MVP سال ۲۰۱۵ و قهرمانی رویداد Home Run Derby را در کارنامه دارد، مسلما بهترین گزینه برای قرار گرفتن روی جلد بازی MLB The Show 19 است. با این حال به این دلیل که برایس هارپر از تیم واشنگتن نشنالز جدا شده است، هم‌اکنون او یک بازیکن آزاد محسوب می‌شود و در هیچ تیمی عضویت ندارد. به همین دلیل طرح روی جلد فعلی بازی MLB The Show 19 برایس هارپر را در حالی به نمایش می‌گذارد که هودی ساده‌ای را به تن کرده است. با مشخص شدن تیم برایس هارپر در هفته‌ها یا ماه‌های آتی، طرح روی جلد بازی مذکور تغییر می‌کند و کاور نهایی رونمایی خواهد شد.

تغییر طرح روی جلد بازی‌های ورزشی به واسطه تغییر تیم بازیکنی که برای کاور انتخاب شده است، امر چندان جدیدی نیست و در بازی NBA 2K18 چنین موردی را شاهد بودیم. در طرح روی جلد اولیه این بازی کایری اروینگ با پیراهن تیم کلیولند کاوالیرز نقش بسته است که به دلیل جدایی این بازیکن از تیم ذکر شده و پیوستن به تیم بوستون سلتیکس، کاور بازی NBA 2K18 تصحیح شد. همچنین تغییر تیم کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس، باعث شد طرح روی جلد بازی FIFA 19 تغییر کند.

علاوه بر نسخه استاندارد بازی MLB The Show 19 که با قیمت ۶۰ دلار قابل خرید خواهد بود، کمپانی سونی سه نسخه دیگر برای این بازی در نظر گرفته است. نسخه Gone Yard با ویژگی‌هایی همچون کلاه اختصاصی، استیل بوک و محتوا‌های درون بازی متعدد، به صورت انحصاری از فروشگاه گیم‌استاپ با قیمت ۱۰۰ دلار قابل خرید است. با خرید نسخه MVP با قیمت ۷۰ دلار به استیل بوک بازی MLB The Show 19 دست پیدا می‌کنید. سومین نسخه ویژه این بازی نسخه Digital Deluxe است که با پرداخت مبلغ ۱۰۰ دلار می‌توانید آن را خریداری کنید. ویژگی‌های سه نسخه ویژه و طرح روی جلد بازی MLB The Show 19 را در زیر مشاهده می‌کنید.

بازی MLB The Show 19 در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۱۹ (۶ فروردین ۱۳۹۸) به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. تریلر معرفی این بازی PS4 در زیر قابل تماشا است:

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده