نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰

تریلر جدیدی از فصل سوم True Detective منتشر شد

شبکه HBO تریلر جدیدی از فصل سوم سریال True Detective (کاراگاه حقیقی) با بازی ماهرشالا علی را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO تریلر جدیدی از فصل سوم سریال True Detective را منتشر کرده است. این تریلر در واقع اولین تریلر رسمی فصل سوم این سریال مورد انتظار است که بار دیگر قرار است به دنیای مرموز و بی رحم آن بازگردیم. پس از اینکه فصل دوم سریال True Detective بسیاری از طرفداران را ناامید کرد، حال به نظر می‌رسد که فصل سوم قرار است دوباره این سریال را به روزهای اوج بازگرداند. ماه شهریور امسال، شبکه HBO اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال True Detective را منتشر کرد، اما برخلاف این تریلر کوتاه، اولین تریلر رسمی این سریال تصاویر بیشتری از اتفاقات فصل سوم این سریال را به اشتراک می‌گذارد و بیشتر با داستان و اتفاقات این فصل آشنا می‌شویم. 

اتفاقات فصل سوم سریال True Detective قرار است در سه دوره زمانی مختلف جریان داشته باشد و ماهرشالا علی، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Moonlight (مونلایت) و بازیگر سریال Luke Cage (لوک کیج)، نقش اصلی فصل سوم را بر عهده دارد. طبق این تریلر، ۲ کودک در مرکز منطقه اوزارکس در ایالت آرکانزاس ناپدید شده‌اند و کاراگاه وین هیز با بازی ماهرشالا علی،‌ وظیفه دارد تا این پرونده را حل کند، اما این تریلر نشان می‌دهد که این پرونده سال‌ها باز خواهد ماند و این موضوع در دوره‌های مختلف زندگی وین هیز به تصویر کشیده خواهد شد. این تریلر نشان می‌دهد که سریال بار دیگر به جو و فضای فصل اول سریال True Detective بازگشته است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

ماهرشالا علی در نقش وین هیز، استیون درف در نقش رولاند وست، کارمن اجوجو در نقش آملیا ریردون، اسکوت مک‌نری در نقش تام، میمی گامر در نقش لوسی پرسل، ری فیشر در نقش فردی برنز، ریس ویکفیلد در نقش هنری هیز، مایکل گراییز در نقش برت وودارد و جان تنی در نقش آلن جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال True Detective حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل اول، نیک پیزولاتو وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده