// شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۶

آپدیت جدید Two Point Hospital حالت Sandbox را به بازی اضافه می‌کند

جدیدترین آپدیت بازی Two Point Hospital یعنی نسخه 1.08 که هم‌اکنون برای دانلود در دسترس است حالت مورد انتظار Sandbox را در خود جای داده است.

در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که حالت مورد انتظار طرفداران بازی Two Point Hospital با انتشار آپدیتی به دست آنها رسیده است. این حالت که در واقع یک بخش Sandbox است با به‌روزرسانی نسخه 1.08 در اختیار دارندگان این بازی قرار گرفته است. کاربران در صورتی که سه بیمارستان اول را با یک ستاره پشت سر بگذارند می‌توانند به حالت سندباکس دست پیدا کنند. پس از آن حالت یاد شده از طریق منو Two Point Hospital قابل انتخاب است و کاربران می‌توانند روند سندباکس را برای هر یک از ۱۵ مرحله بازی تجربه کنند.

در این راستا بازیکنان می‌توانند اعتبار داخل بازی را افزایش دهند و حتی از آن سو درآمد بیمارستان را چندبرابر کنند. قابلیت تنظیم دمای محیط، بیماری‌ها و حتی وقایع تصادفی نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در آن سو همچنین کاربران می‌توانند ملاقات‌های VIP را فعال و غیر فعال کنند که در کنار دیگر ویژگی‌ها دیده می‌شود. آپدیت 1.08 همچنین برخی تغییرات را روی این بازی شبیه ساز بیمارستان اعمال کرده است. توانایی تغییر دادن نام بیمارستان و اتاق‌های آن نیز در این به‌روزرسانی دیده می‌شود. همچنین پس از اخراج کردن دکتر‌ها و مسئولین بیمارستان، دیگر قابلیت استخدام دوباره آنها از کاربران گرفته می‌شود.

Two Point Hospital

همچنین به مناسبت جشن هالووین موسیقی‌هایی ترسناک در گوشه و کنار بیمارستان‌های این بازی به گوش می‌رسید. حالتی با نام Spooky Mode در این بازی دیده شده است که به گفته سازندگان فقط در ایام این رویداد در اختیار بازیکنان خواهد بود.

بازی Two Point Hospital هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پی سی، مک و لینوکس در دسترس است و جدیدترین آپدیت آن نیز با حالت Sandbox قابل دانلود کردن است. بازی مذکور در سبک شبیه ساز بیمارستان در استودیو تو پوینت (Two Point) ساخته شده است و کمپانی سگا (Sega) وظیفه توزیع و انتشار آن را بر عهده گرفته است. Two Point Hospital در واقع نسخه جانشین Theme Hospital است که در سال ۱۹۹۷ میلادی روی پلی استیشن 1 منتشر شده است. کاربران در این بازی وظیفه هدایت و مدیریت بیمارستان‌ها را بر عهده می‌گیرند.

نظرات خود را در مورد این بازی و سبک جالب آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده