نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

توضیحات Activision در مورد دانلود محتوای Spyro Reignited Trilogy برای تجربه نسخه‌های دوم و سوم

طبق صحبت‌های اکتیویژن، نسخه‌های دوم و سوم بازی Spyro بدون دانلود هم در دسترس هستند، ولی به شکل محدود و ناقص.

چند ماه قبل خبری منتشر شد در مورد نیاز به دانلود کردن محتوایی برای تجربه قسمت‌های دوم و سوم Spyro the Dragon در نسخه ریمستر این مجموعه که با نام Spyro Reignited Trilogy عرضه می‌شود؛ موضوعی که اولین بار توسط طرفداران اسپایرو در سایت بازی دیده شد و حکایت از این داشت که تجربه نسخه‌های Ripto's Rage و Year of the Dragon بدون دانلود محتوای مخصوص امکان‌پذیر نیست.

اکنون اکتیویژن (Activision) در این زمینه شفاف‌سازی کرده و توضیحاتی داده است که نشان می‌دهد قسمت‌های دوم و سوم به صورت کامل نیاز به دانلود ندارند و تنها بخش‌هایی از آن‌ها به شکل دانلودی در دسترس قرار می‌گیرند. مسئولین کمپانی در گفتگو با IGN این توضیحات را داده‌اند:

تریلوژی اسپایرو با محتویاتی از هر سه نسخه منتشر خواهد شد. نسخه اول به شکل کامل در دیسک بازی قرار گرفته است و بخش‌هایی از نسخه‌های دوم و سوم هم در دیسک موجود هستند، ولی بازیکن برای تجربه کامل این نسخه‌ها باید آپدیت روز اول عرضه را دانلود کند.

وقتی IGN از اکتیویژن توضیح بیشتری خواسته، با این جواب همراه شده است که تعدادی از مراحل این دو نسخه به شکل کامل در دیسک بازی قرار دارند و بازیکن می‌تواند آن‌ها را تجربه کند، ولی مراحل بعدی نیازمند دانلود هستند. بنابراین اگر کسی این تریلوژی را خریداری کند و به اینترنت دسترسی نداشته باشد، می‌تواند نسخه اول را به شکل کامل تجربه کند و دو نسخه بعدی را هم بازی کند، ولی به شکل ناقص و تنها در چند مرحله.

بازی Spyro Reignited Trilogy ساخته‌ی استودیو Toys for Bob در ابتدا قرار بود ۳۰ شهریور (۲۱ سپتامبر) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود، ولی عرضه آن با تأخیر همراه شد و در روز ۲۲ آبان (۱۳ نوامبر) منتشر خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده