// شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۴

معرفی بازی موبایل Words Story؛ ماجراجویی با کلمات

در بازی موبایل Words Story شما باید یک نفر را با حدس درست کلمات هر مرحله از زندان آزاد کنید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Words Story اثر جذابی است که عاشقان بازی‌های حدس کلمه را خوشحال می‌کند. استودیو Great Puzzle Games گیم‌پلی جدیدی را به این سبک آورده است و این‌بار باید یک ماجراجویی هیجان‌انگیز را در کنار حدس کلمات درست تجربه کنید. این بازی اندروید و آیفون دارای بیش از هزار مرحله جذاب است و ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد.

بازی‌هایی که با محوریت حدس کلمات عرضه می‌شوند معمولا به خاطر سادگی‌ای که دارند قشر بزرگی از بازیکنان پیر و جوان را به سمت خودشان جذب می‌کنند. بازی Words Story دقیقا با همان قوانین ساده و همیشگی این سبک ارائه شده است و بازیکن تنها باید کلمات صحیح را حدس بزند و هر مرحله را به سلامت رد کند. اما این اثری که ما در زومجی قصد معرفی آن را داریم، کمی متفاوت است. بازی اندروید Words Story از یک پس‌زمینه داستانی در خلال حدس کلمات بهره می‌برد و بازیکن می‌تواند یک ماجراجویی جذاب را دنبال کند. مردی در یک زندان گرفتار شده است و امیدوار است که بتواند راهی برای نجات خودش پیدا کند. شما پس از طی هزار مرحله‌ای که در بازی تجربه می‌کنید، در آخر می‌توانید امیدوار باشید که زندانی بتواند راه فرار خود را پیدا کند. هر کدام از کلماتی که شما حدس می‌زنید در واقع سرنخ و ابزاری هستند که به این زندانی کمک می‌کنند. کلمات روایت کننده داستان فرار این مرد هستند و به همین خاطر تا انتهای بازی، هیجان و جذابیت بازی دست نخورده حفظ می‌شود. اگر شما نیز از عاشقان حدس کلمه هستید، می‌توانید با تجربه این اثر، یک گیم‌پلی جدید و خلاقانه را برای اولین بار تجربه کنید. بازیکنانی که تاکنون نسبت به بازی‌های حدس کلمه حس خوبی نداشته‌اند، می‌توانند به سراغ این اثر بیایند و ساعات خوشی را تجربه کنند. شکل و شمایل بازی به‌خوبی نشان می‌دهد که نسخه‌های وطنی آن نیز به زودی عرضه می‌شوند و طرفداران زیادی را به سمت خودشان جذب می‌کنند.

Words Story
Words Story
Words Story

روند بازی آیفون Words Story بسیار ساده است و حروفی که درست حدس می‌زنید به رنگ آبی درمی‌آید. بازی مهارت‌های شما را در کنار هم قرار دادن حروف تست می‌کند و همه اقشار مردم می‌توانند ذهن خودشان را به چالش بکشند. قوانین بازی ساده است و حتی می‌توانید با دیدن فیلم‌های تبلیغاتی یا مصرف کردن سکه‌های به‌دست‌آمده، از بازی کمک بگیرید. گیم‌پلی این بازی نویدبخش آینده خوبی برای عاشقان این سبک است و یقینا زمینه‌ساز ارائه بازی‌های جذاب‌تری در آینده خواهد بود. هیچ فشاری روی شما قرار ندارد و با آرامش کامل می‌توانید به حدس کلمات بپردازید. این مرد زندانی روز به روز امیدش بیش‌تر می‌شود و سعی می‌کند که از راه‌های مختلف برای پرت کردن حواس پرت نگهبانان استفاده کند.

گیم‌پلی نوآورانه بازی، خبر خوبی برای عاشقان این سبک است تا در آینده آثار متنوع‌تری را تجربه کنند

روند حدس کلمات شما در بازی Words Story بسیار وابسته به روند پیشرفت داستان مرد زندانی است. باید وضعیت زندانی را در نظر بگیرید و به کلماتی فکر کنید که می‌تواند به پیشبرد داستان و فرار زندانی کمک کند. همین یک راهنمایی بزرگ محسوب می‌شود و می‌تواند چالش حدس کلمه را برای شما آسان‌تر کند. حروفی که درست حدس می‌زنید پاک می‌شوند و شما با تمرکز بیش‌تری می‌توانید روی دیگر حروف کلمه کار کنید. کلمات حداقل سه حرف دارند و در مراحل بعد تعدادشان بیش‌تر هم می‌شود. 

Words Story
Words Story
Words Story
همراهی با ماجراجویی این مرد زندانی برای فرار واقعا جذاب و اعتیادآور است

این مرد زندانی در بازی Words Story روزهای مختلفی را تجربه می‌کند. گاهی دوستانی برای خود پیدا می‌کند و گاهی هم به حفاری در دل زمین مشغول می‌شود. بعضا در دام نگهبانان گرفتار می‌شود و در مواردی هم نتیجه روزها و سال‌ها تلاشش برای فرار به سرانجام نمی‌رسد؛ اما آن‌چیزی که مشخص است وی اصلا امیدش را از دست نمی‌دهد و شما هم باید تا رسیدن به طعم آزادی، اورا همراهی کنید و ذهن خود را به کار بیندازید. شما می‌توانید ترتیب چینش حروف را عوض کنید و به ذهن خود فرصت دهید تا از جانب دیگری به حروف نگاه کند. می‌توانید برخی از حروف را حذف کنید و کار خود را برای حدس کلمات آسان‌تر کنید. این‌ها همه المان‌های جذابی هستند که حدس کلمات را برای بازیکن ساده‌تر می‌کنند. بازی از یک بار آموزشی جذاب نیز بهره می‌برد و کسانی که می‌خواهند زبان انگلیسی خود را تقویت کنند، می‌توانند با این بازی، دایره واژگان خود را گسترده‌تر کنند.

شما می‌توانید با بازی Words Story همراه شوید و امیدهای این مرد زندانی را برای چشیدن طعم آزادی زنده نگه دارید. قوانین بازی بسیار ساده هستند و شما باید تنها کلمات درست را حدس بزنید تا بتوانید پیروز هر مرحله شوید. یقینا ارائه چنین گیم‌پلی جذابی می‌تواند زمینه‌ساز ارائه بازی‌های جذاب‌تری برای این سبک باشد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Words Story - Addictive Word Game


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده