نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۶

بازی Anthem در مراسم The Game Awards 2018 تریلر جدیدی خواهد داشت

جف کیلی از طریق توییتر اعلام کرد که در مراسم The Game Awards 2018 شاهد تریلر جدیدی از بازی Anthem خواهیم بود.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که جف کیلی، تهیه‌کننده و مجری رویداد The Game Awards از انتشار تریلر جدیدی از بازی Anthem در مراسم امسال خبر داده است. کیلی ضمن اعلام این خبر در توییتر، تیزر کوتاهی را از تریلری که در مراسم The Game Awards 2018 شاهدش خواهیم بود، منتشر کرد که در ادامه مطلب قابل مشاهده است. جف کیلی در این‌باره گفت:

من از بابت خوش‌آمدگویی به کیسی هادسون برای بازگشت او به مراسم جوایز بازی که در جمعه هفته آینده برگزار می‌شود، هیجان‌زده هستم تا در این مراسم نگاه جدیدی به بازی Anthem داشته باشیم.

دانلود از وب‌سایت آپارات

مراسم The Game Awards 2018 در ساعت ۰۵:۰۰ بامداد روز جمعه، شانزدهم آذر ماه به وقت ایران برگزار خواهد شد و این مراسم به صورت زنده از طریق یوتیوب، توییتر، فیسبوک، میکسر، استیم تی‌وی، پلی استیشن 4، ایکس باکس لایو، وب‌سایت آی‌جی‌اِن، وب‌سایت گیم‌اسپات، وب‌سایت پالیگان، وب‌سایت MLG و وب‌سایت‌های دیگر قابل مشاهده است. در مراسم امسال بیش از ۱۰ بازی تازه معرفی خواهد شد و شاهد منتشر شدن اطلاعات مختلفی از بازی‌هایی هستیم که در گذشته منتشر یا معرفی شده‌اند. شایان ذکر است که مدت زمان این مراسم دو ساعت خواهد بود.

بازی Anthem در تاریخ ۳ اسفند ماه (۲۲ فوریه) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. کاربران پرمیوم EA Access نیز می‌توانند از تاریخ ۲۶ بهمن ‌ماه (۱۵ فوریه) به بازی دسترسی داشته باشند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده