نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

کارگردان فیلم Avengers 4: کار کریس ایوانز با نقش کاپیتان آمریکا به پایان نرسیده است

جو روسو، کارگردان فیلم Avengers 4 در مصاحبه جدید خود تایید کرد که کار کریس ایوانز با نقش کاپیتان آمریکا به پایان نرسیده است.

مهر امسال بود که کریس ایوانز، بازیگر نقش استیو راجرز ملقب به کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول، با انتشار پیامی از پایان فیلمبرداری صحنه‌هایش در فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) و احتمالا بازی نقش کاپیتان آمریکا خبر داد. این خبر با واکنش‌های مختلفی همراه بود و در ادامه گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد سرنوشت این شخصیت محبوب در پایان قسمت چهارم و بدون عنوان فیلم Avengers (اونجرز) توسط طرفداران به اشتراک گذاشته شد. در واقع انتظار می‌رود که در پایان این فیلم با برخی از شخصیت‌های محبوب دنیای سینمایی مارول مثل تونی استارک ملقب به آیرون من با بازی رابرت داونی جونیور و ثور با بازی کریس همسورث، خداحافظی کنیم.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر نمی‌رسد که کار ایوانز هنوز با نقش کاپیتان آمریکا به پایان رسیده باشد. برادران روسو اخیرا مصاحبه‌ای با وب‌سایت USAToday در مورد فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers 4 انجام داده‌اند. زمانی که از آن‌ها در مورد توییت اخیر ایوانز پرسیده شد که ظاهرا او به پایان بازی در نقش کاپیتان آمریکا و خروجش از دنیای سینمایی مارول اشاره کرده است، جو روسو در پاسخ این سوال گفت:

من فکر می‌کنم که او از ما بسیار احساساتی‌تر است؛ چون که کار او هنوز در این مجموعه به پایان نرسیده است. من در حال حاضر توضیح نخواهم داد این به چه معنا است، اما طرفداران به زودی متوجه خواهند شد که من در مورد چه چیزی دارم صحبت می‌کنم.

Anthony Russo and Joe Russo

با این حال، برادران روسو از دادن توضیحات بیشتری در این رابطه خودداری کردند و به نظر می‌رسد که حداقل باید تا زمان اکران فیلم Avengers 4 صبر کنیم که تا به امروز شاهد انتشار تریلر یا حتی اعلام نام رسمی آن نبوده‌ایم و این موضوع باعث شده است تا صبر طرفداران دنیای سینمایی مارول لبریز شود. همچنین این احتمال وجود دارد که برادران روسو به دنبال اسپویل نشدن صحنه خداحافظی کاپیتان آمریکا در پایان فیلم Avengers 4 باشند، اما بسیاری امیدوار هستند که در ادامه فیلم Captain America 4 با حضور ایوانز ساخته شود و بار دیگر شاهد رویارویی دوباره این شخصیت با رد اسکال باشند.

فیلم Avengers 4 برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده