// پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۴

بازی Star Wars Battlefront 2 به EA Access راه پیدا کرد

بازی جنگ ستارگان کمپانی الکترونیک آرتز یعنی Star Wars Battlefront 2 به طور ناگهانی برای سیستم EA Access در دسترس قرار گرفت.

با توجه به اخبار بازی که به تازگی منتشر شده است، بازی Star Wars Battlefront 2 به طور ناگهانی و غافلگیر کننده به سیستم EA Access اضافه شده است.

بسیاری از کاربران ایکس باکس وان امروز با وارد شدن به بخش EA Access با بازی Star Wars Battlefront 2 در آن مواجه شده‌اند. سازندگان هنوز به طور رسمی از اضافه شدن این بازی به این سیستم اخباری منتشر نکرده‌اند اما در آن سو صفحه فروشگاه مایکروسافت تایید می‌کند که این بازی برای مشترکین قابل دانلود و تجربه است.

بازی بتل فرانت 2 نوامبر سال گذشته عرضه شد و با توجه به این موضوع می‌توان گفت تقریبا یک سال پس از انتشار هر بازی شاهد راه‌یابی آن به EA Access خواهیم بود. بازی‌های کمپانی الکترونیک آرتز (EA) معمولا از ۹ الی ۱۲ ماه پس از انتشارشان به این سرویس راه پیدا می‌کنند. البته بازی‌های ورزشی به طور کلی زودتر در دسترس مشترکین این سرویس قرار می‌گیرد.

در این میان، این موضوع در مورد سرویس و مشترکین Origin Access صدق نمی‌کند. با توجه به محتوای صفحه اوریجین، این اثر تنها برای کاربرانی قرار می‌گیرد که Origin Access Premier را در اختیار دارند. اشتراک پریمیر یکی از گران‌ترین سرویس‌های الکترونیک آرتز است که به کاربرانش اجازه می‌دهد که به بخش بزرگی از بازی‌های این کمپانی دست پیدا کنند.

البته با توجه گزارش‌هایی که از سوی کاربران ثبت شده است، برخی از کاربران ایکس‌باکس وان موفق نشده‌اند که بازی Battlefront 2 را به رایگان دانلود کنند. با توجه به اینکه این بازی به تازگی به سرویس نام‌برده راه پیدا کرده است شاید به‌زودی این مشکل برطرف شود.

بازی Star Wars Battlefront 2 اخیرا با یک آپدیت بزرگ میزبان محتویات تازه‌ای شده است. محیط Geonosis و قهرمان اوبی وان به همراه دیگر محتویات همانطور که وعده داده شده بود به دست بازیکنان رسید. با توجه به محتویات بزرگ این بازی و بسته الحاقی دیگری که در آینده به این اثر اضافه می‌شود، زمان مناسبی برای طرفداران جنگ ستارگان است که بتوانند با خریداری کردن اشتراک EA Access به رایگان این بازی را تجربه کنند.

بازی مذکور در زومجی نمره ۶.۵ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است

Star Wars Battlefront II، شاید در نبردهای هوایی جذاب باشد، در قسمت مولتی‌پلیر تجربه‌های نسبتا قابل قبولی را تقدیم‌تان کند و اگر طرفدار مجموعه‌ی Star Wars باشید، به سبب امکان شمشیر زدن با لوک اسکای واکر، رِی و یودا در آن، خواه یا ناخواه برای‌تان لذتی انکارناپذیر داشته باشد، اما هرگز بازی خوبی نیست. بخش داستانی بازی، توهین تمام‌قد EA به بازیکنان داستان‌دوست است و ساخته‌ی جدید DICE در فیزیک، انیمیشن، و طراحی مراحل آفلاین، ضعف‌هایی انکارناپذیر را یدک می‌کشد. ساخته‌ای که اگر دیوانه‌ی مجموعه‌ی «جنگ ستارگان» نباشید، خرید آن تنها حکم دور ریختن شصت دلار پول ارزشمند را دارد!

برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی Star Wars Battlefront 2 در زومجی مراجعه کنید و همچنین نظرات خود را در مورد این راه‌یابی این بازی به EA Access با زومجی در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده