نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تصاویر جدیدی از فیلم Joker منتشر شد

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Joker منتشر شده که در آن جوکر در حال خوشحالی دیده می‌شود.

از اواخر ماه شهریور امسال فیلمبرداری و تولید فیلم Joker (جوکر) در شهر نیویورک آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد. طی این مدت شاهد انتشار تصاویر و ویدیوهای متعددی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم از مجموعه دی‌ سی (DC) بوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم جوکر منتشر شده است. در این تصاویر شاهد حضور واکین فینیکس، بازیگر نقش جوکر هستیم که در حال خوشحالی است. با این حال، اطلاعات بیشتری از این صحنه منتشر نشده و مشخص نیست که دلیل خوشحالی جوکر چه چیزی است. هرچند این احتمال وجود دارد که او بخاطر فرار از دست نیروهای پلیس یا اجرا شدن نقشه شرورانه‌اش خوشحال باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

گفته می‌شود که فیلمبرداری و تولید فیلم جوکر به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود و احتمالا تا پیش از پایان سال میلادی به پایان خواهد رسید. علاوه بر این، تصاویر جدیدی نیز از حضور فینیکس در ظاهر آرتور فلک در فیلم Joker منتشر شده است که در این تصاویر فلک ظاهر متفاوت‌تری را نسبت به گذشته دارد و کت و شلواری به رنگ و ظاهر شاهزاده جرم و جنایت شهر گاتهام بر تن دارد و یک چتر نیز در دست او دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فیلم Joker قرار است به منشا داستانی شخصیت جوکر بپردازد و اتفاقات این فیلم در دهه ۸۰ میلادی جریان دارد. این فیلم داستان آرتور فلک را روایت می‌کند که دلقک یک سیرک است. واکین فینیکس در نقش آرتور فلک ملقب به جوکر، رابرت دنیرو در یک نقش مهم، برت کالن در نقش توماس وین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی (مادر جوکر)، مارک مارون، گلن فلشلر، داگلاس هاج در نقش آلفرد پنی‌ورث، دانته پریرا اولسون در نقش بروس وین، شیا ویگهام و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جوکر حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Joker به کارگردانی تاد فیلیپس، قرار است در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده