// پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

در آمد چهار میلیارد دلاری صنعت گیم از خریدهای دیجیتالی بازیکنان در بلک فرایدی

در جریان رویداد بلک فرایدی، دو بازی Red Dead Redemption 2 و Call of Duty: Black Ops 4، عامل اصلی رشد خریدهای دیجیتالی کاربران بوده‌اند.

کاربران بازی‌های ویدیویی در جریان رویداد جمعه سیاه، هزینه‌ی زیادی را خرج خرید دیجیتالی بازی‌های ویدیویی کرده‌اند. با توجه به جدیدترین اخبار بازی و آمار منتشر شده از سوی سوپردیتا، بخش فروش بازی‌های دیجیتالی در جریان رویداد بلک فرایدی نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

با توجه به آمار منتشر شده در بلک فرایدی امسال، بازیکنان ۱۴.۳ درصد بیش از بازه زمانی مشابه در سال گذشته خریدهای دیجیتالی انجام داده‌اند. در ادامه مشخص شده است که این رشد به‌خاطر وجود بازی‌های بزرگی مثل Red Dead Redemption 2 و Call of Duty: Black Ops 4 بوده است و توانسته‌اند در آمدزا باشند. فروش کنسول‌های بازی در بازه زمانی جمعه سیاه، یک میلیارد دلار بوده است که آمار آن نسبت به سال گذشته، ۲۴.۵ درصد رشد داشته است.

بخش فروش لوازم مربوط به کامپیوتر هم رشد ۱۸.۳ درصدی داشته و به رقم ۵۸۶ میلیون دلار رسیده است. در ادامه مشخص شده است که بازی Fortnite در بخش پرداخت‌های درون برنامه‌ای، توانسته است خوش به‌درخشد. این بازی توانسته است نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته ۶۴ میلیون دلار در آمد داشته باشد. در انتها مشخص شده است که ۴۲ درصد از کاربران بازی‌های ویدیویی، اکثرا یا تمام بازی‌های خود را به صورت دیجیتالی خریداری می‌کنند. این در حالی است که تنها ۲۷ درصد از کاربران بازی‌های خود را به صورت فیزیکی تهیه می‌کنند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده