نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۴

تایید حضور بازیگران جدید در قسمت ویژه کریسمس و فصل دوم سریال Chilling Adventures of Sabrina

شبکه نتفلیکس حضور سه بازیگر جدید در قسمت ویژه کریسمس و فصل دوم سریال Chilling Adventures of Sabrina را تایید و اعلام کرد.

اوایل ماه آبان فصل اول سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) از شبکه نت فلیکس منتشر شد که این سریال با استقبال تماشاگران و منتقدان نیز مواجه شده است. مدتی بعد شبکه نتفلیکس قسمت ویژه کریسمس این سریال را با نام A Midwinter’s Tale تایید کرد که این قسمت برای پخش در تاریخ ۱۴ دسامبر امسال (۲۳ آذر) برنامه‌ریزی شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران جدیدی در قسمت ویژه کریسمس و فصل دوم سریال Sabrina (سابرینا) تایید و اعلام شده است. مکینا گریس قرار است به‌عنوان بازیگر مهمان در قسمت A Midwinter’s Tale این سریال به ایفای نقش بپردازد. علاوه بر گریس، الکسیس دنیسوف و جدادیا گوداکر، دو بازیگر جدید دیگری هستند که قرار است در قسمت ویژه کریسمس و فصل دوم سریال Chilling Adventures of Sabrina حضور داشته باشند.

مکینا گریس الکسیس دنیسوف و جدادیا گوداکر

اتفاقات قسمت ویژه سریال Chilling Adventures of Sabrina در فصل زمستان جریان دارد که کلیسای شب قرار است جشن شروع زمستان را برگزار کند. این شب، طولانی‌ترین شب سال است که در آن‌ خانواده‌ها دور یکدیگر جمع می‌شوند تا آهنگ‌های محلی را بخوانند و داستان‌هایی در مورد ارواح بگویند. اما این این تعطیلات نیز دارای مهمانان و بازدید کنندگان دعوت شده و سر زده نیز خواهد بود. گریس قرار است نقش دوران کودکی سابرینا را بازی کند و بینندگان این فرصت را خواهند داشت تا سابرینا را در در سنین کوچک‌تر مشاهده کنند. دنیسوف قرار است نقش آدام مسترز را بازی کند که او از پزشکان بدون مرز است و به‌تازگی به گرین دیل بازگشته است. او دوست مری واردویل نیز است، اما نمی‌داند که جسم او توسط یک شیطان تسخیر شده است.

گوداکر نیز نقش دوریان گری را بر عهده دارد. او صاحب باشگاه دوریان گری که یک کلوب شبانه است، هست و سن این نجیب زاده نامشخص و مبهم است و او رازدار بسیار خوبی نیز توصیف شده است. کرنان شیپکا، جاز سینکلر، میشل گومز، چنس پردومو، میراندا اتو، ریچارد کویل، لوسی دیویس، روس لینچ، برانسون پینچوت، ادلاین رادولف، ابیگیل کاون و تاتی گابریل از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Chilling Adventures of Sabrina حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. روبرتو آگویر ساکاسا، نویسنده سریال Riverdale (ریوردیل) و خالق شخصیت سابرینا، وظیفه ساخت سریال Sabrina را بر عهده دارد. فصل دوم سریال سابرینا که مانند فصل اول در ۱۰ قسمت تولید شده است، احتمالا در سال آینده میلادی از شبکه Netflix منتشر خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده