// پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته اول آذر 1397 برای اندروید

در اولین هفته آذر به سراغ بازی بتل رویال King of Hunters رفته‌ایم و به بازی One Hour One Life و بازی SEGA Heroes نگاهی انداخته‌ایم.

اولین هفته آذر بازی‌های متفاوتی را در زومجی معرفی کردیم که در ادامه به رسم هفته‌های گذشته برترین‌های آنها را در قالب یک مقاله گردآوری کرده‌ایم. اگر به دنبال یک بازی بتل رویال با حال و هوایی متفاوت می‌گردید، King of Hunters بی شک یکی از بهترین آثاری است که می‌توانید تجربه کنید. در این بازی باید با کمک اژدهای خود به داخل شهر بپرید و با شمشیر، خنجر یا سلاح‌های دیگر، دشمنان‌تان را برای پیروزی تار و مار کنید. این هفته همینطور علاقمندان به بازی‌های بقا می‌توانند بازی اندروید و آیفون One Hour One Life را دانلود و تجربه کنند. در این بازی در نقش یک بچه وارد دنیایی بزرگ می‌شوید که تنها یک ساعت در آن حضور دارید؛‌ یک ساعتی که هر دقیقه‌اش یک سال از ۶۰ سال زندگی شما را شامل می‌شود و هر تصمیم سرنوشت نسل‌تان را مشخص می‌کند. در این بین اگر به دنبال مکانی برای ایده‌پردازی هستید، به هیچ عنوان بازی Pocket Build را از دست ندهید.

در صورتی که به دنبال بازی‌ برای گوشی های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. اگر به دنبال تجربه بازی‌های جذابی در آخر هفته هستید، زومجی پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند که می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید.

بازی Golf Battle

Golf Battle

اگر به دنبال یک بازی گلف چندنفره می‌گردید که به صورت همزمان بتوانید با دوستان‌ یا سایر بازیکنان در اقصی نقاط جهان مسابقه دهید، بازی Golf Battle یکی از گزینه‌های پیشنهادی ما برای تجربه در آخر هفته خواهد بود. Golf Battle در مجموع تا ۶ بازیکن را به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند و دارای زمین‌های گلف متنوعی با چالش‌های مختلف است. برای تجربه بازی باید با استفاده از اکانت فیسبوک خود وارد شوید تا با دعوت از دوستان‌تان وارد مسابقات چندنفره شوید. از طرفی حالت کلاسیک نیز در Golf Battle گنجانده شده تا در آرامش بتوانید یک تجربه خوب را از یک بازی گلف داشته باشید. یکی از خصوصیات بازی وجود انواع و اقسام توپ‌ها است؛ با پیروزی در رقابت‌ها باید کارت‌های شخصی‌سازی توپ‌ها را پیدا کنید تا با استفاده از آنها ظاهر توپ گلف خود را تغییر دهید. البته این تنها بخشی از ویژگی‌های بازی است و در کنار حالت یک به یک، امکان رقابت در حالت‌های سرگرم‌کننده‌ای مانند Rush Mode برای مسابقه وجود دارد. بازی Golf Battle اکنون به صورت رایگان در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Golf Battle

بازی King Of Hunters

King Of Hunters

استودیو NetEase را می‌توانیم یکی از محبوب‌ترین استودیوهای سازنده بازی‌های بتل رویال موبایل معرفی کنیم که از قضا به لطف بازی بتل رویال Rule of Survival به محبوبیت زیادی دست یافته است. این استودیو اخیرا با الهام از بازی‌‌های بتل رویال اثری متفاوت به نام King of Hunters را به صورت Early Access در دسترس قرار داده است. بازی King of Hunters از بسیاری جهات به پابجی شباهت دارد. با ورود به رقابت باید به داخل یک شهر بپرید و با پیدا کردن آیتم‌ها دشمنان را برای پیروزی نهایی از بین ببرید. با این حال، NetEase این‌بار با کنار گذاشتن اسلحه گرم به سراغ شمشیر و خنجر رفته است. همین موضوع تغییراتی را در ساز و کار گیم‌پلی ایجاد کرده است و حال و هوای متفاوتی را در مقایسه با سایر آثار بتل رویال به King of Hunters داده است. شما می‌توانید این بازی زیبا را به صورت رایگان دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید King Of Hunters

بازی One Hour One Life

One Hour One Life

One Hour One Life یک بازی غیر رسمی از بازی دیگری با همین نام اثر Jason Rohrer است که در جریان آن باید در نقشه‌ای بزرگ و در جایگاه یک انسان اولیه برای زنده ماندن تلاش کنید. دنیای بازی تنها در یک ساعت اتفاق می‌افتد؛ در نتیجه هر دقیقه حضور در بازی به عنوان یک سال از زندگی شخصیت‌ بازی محسوب می‌شود. شما بازی را در نقش فرزند یکی دیگر از بازیکنان آغاز می‌کنید؛ جایی که هر لحظه زندگی و تصمیمات شما روی زندگی فرزندان‌تان تاثیر می‌گذارد. ساخت خانه، جمع‌آوری آیتم و در مجموع فراهم آوردن شرایطی برای زندگی بهتر نسل‌های بعد از خود، تنها بخش کوچکی از وظایفی هستند که در طول حیات‌تان باید انجام دهید. در جریان بازی به صورت تصادفی در نقاط مختلف نقشه متولد می‌شوید و با توجه به محلی که در آن حضور دارید زندگی نسبتا متفاوتی را تجربه می‌کنید. بازی One Hour One Life ایده‌ای خلاقانه را برای سرگرم‌کردن بازیکنان ارائه می‌دهد؛ تا جایی که بعد از مرگ‌تان نیز می‌توانید نگاهی به شجره‌ی خود بیندازید و تاثیر کارهای‌تان را روی نسل خود ببینید.

دانلود بازی اندروید و آیفون One Hour One Life

بازی Pocket Build

Pocket Build

تابه‌حال تلاشی برای ساخت دنیای فانتزی کوچک‌تان کرده‌اید؟‌ مزرعه‌ای کوچک، قلعه‌ای زیبا یا یک شهر فانتزی پرشور؟ بازی Pocket Build اثری جهان باز برای در دسترس قرار دادن امکاناتی برای پیاده‌سازی ایده‌ها است؛ جایی که محدودیت معنایی ندارد و تا ابد می‌توانید ایده‌های‌تان را به سرانجام برسانید. صدها آیتم برای شخصی‌سازی، دنیایی عظیم و متنوع، گرافیک سه‌بعدی زیبا و در نهایت تجربه‌ای بی‌پایان، تنها بخشی از خصوصیات بازی خلاقانه‌ی Pocket Build هستند. انواع و اقسام ساختمان‌ها، درختان، انسان‌ها، حیوانات یا حتی پل‌ها و برج‌ها از همان ابتدا در دسترس بازیکنان قرار داده شده است تا بدون نگرانی بتوانید ایده پردازی کنید. اگر به دنبال تجربه‌ای آرامش‌بخش و بدونه دغدغه می‌گردید، حتما بازی رایگان Pocket Build را دانلود و تجربه کنید. سازندگان همچنین وعده‌ی بروزرسانی‌های مستمر را برای افزودن آیتم‌های جدید داده‌اند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Pocket Build

بازی SEGA Heroes

SEGA Heroes

برخلاف ظاهر غلط‌انداز بازی SEGA Heroes که آن را بیشتر شبیه به بازی‌های مبارزه‌ای می‌کند، Sega Heroes را می‌توانیم یک بازی مچ‌تری مشابه با کندی کراش با حال و هوای شخصیت‌های کلاسیک دنیای سگا معرفی کنیم. در جریان بازی وظیفه شما ترکیب الماس‌های مشابه است تا با این کار قدرت هر یک از قهرمان‌ها را برای غلبه بر حریفان آزاد کنید. از جمله شخصیت‌های حاضر در این بازی می‌توانیم به سونیک، شخصیت‌های بازی Steets of Rage،‌ شینوبی، Golden Axe یا سوپر مانکی بال اشاره کنیم که هر کدام با انیمیشن‌ها و ظاهری جدید در دنیای بازی حضور دارند. امکان ارتقاء هرکدام از شخصیت با هدف از بین بردن دشمن شیطانی به همراه رویدادهای آنلاین برای رویارویی با سایر بازیکنان از جمله‌ی دیگر ویژگی‌های قابل اشاره بازی هستند. Sega Heroes اکنون به صورت رایگان در اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید SEGA Heroes


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده