// چهار شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

بازی‌های رایگان ماه دسامبر پلی استیشن پلاس

کمپانی سونی بازی‌های رایگان ماه اکتبر پلی استیشن پلاس را معرفی کرد که در میان این بازی‌ها، نام بازی‌های Onrush و SOMA به چشم می‌خورد.

به اواخبر ماه نوامبر نزدیک شده‌ایم و حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سونی بازی‌های رایگان ماه دسامبر را برای کاربران پلی استیشن پلاس معرفی کرده است. در این میان می‌توان به دو بازی SOMA و Onrush اشاره کرد که در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد.

اولین بازی رایگان کاربران PS4 پلی استیشن پلاس، بازی SOMA است. SOMA یک بازی ترسناک علمی تخیلی است که توسط استودیو Frictional Games، سازنده بازی Amnesia: The Dark Descent، ساخته شده است. داستان بازی در مورد هویت، شناخت فرد و همچنین معانی انسان بودن است و بازیکنان در طول تجربه‌ی خود مدام به‌دنبال این مفاهیم هستند. بازیکنان با پیدا کردن پرونده و نوشته‌های مختلف، باید جواب سوالات خود را پیدا کنند.

این در حالی است که دومین بازی ماه دسامبر کاربران پلی‌استیشن پلاس روی پلی‌استیشن 4، بازی Onrush است که در ژوئن سال جاری روانه‌ی بازار شد. Onrush یک بازی مسابقه‌ای با سرعت بالا است که بازیکنان تجربه‌ی مسابقات سرعتی را کسب خواهند کرد. همچنین این بازی دارای شخصی‌سازی است که می‌توانید روی ماشین‌های خود اعمال کنید. در ادامه، لیست کامل بازی‌های رایگان ماه اکتبر پلی‌استیشن پلاس را برای پلی‌استیشن 4، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا در زومجی مشاهده خواهید کرد.

PS4

  • بازی Onrush
  • بازی SOMA
  • بازی Iconoclasts (اگر روی پلی استیشن ویتا فعال کنید، روی پلی‌استیشن 4 هم قابل بازی است)

PS3

  • بازی Steredenn
  • بازی Steinsgate

PS Vita

  • بازی Papers, Please
  • بازی Iconoclasts

تمامی بازی‌های ذکر شده از تاریخ ۱۳ آذر ماه (چهار دسامبر) تا تاریخ ۱۱ دی ماه (یک ژانویه) در دسترس کاربران پلی استیشن پلاس قرار خواهد گرفت.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده