نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

دنباله فیلم To All the Boys I’ve Loved Before در دست ساخت است

شبکه نتفلیکس در حال ساخت دنباله برای فیلم To All the Boys I've Loved Before با بازی لانا کاندر، است.

تابستان امسال بود که فیلم To All the Boys I've Loved Before (تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم) از شبکه نت‌ فلیکس منتشر و با استقبال بسیار گسترده بینندگان این شبکه و منتقدان مواجه شد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس به دنبال ساخت دنباله این فیلم درام و عاشقانه است. طبق خبرهای منتشر شده، شبکه Netflix و کمپانی فیلمسازی Awesomeness Films که زیر مجموعه کمپانی پارامونت پیکچرز برای توسعه و گسترش همکاری با شبکه‌های استریم تاسیس شده، در حال انجام مذاکرات نهایی برای ساخت دنباله فیلم To All the Boys I've Loved Before هستند. طبق گفته منابع نزدیک، هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است و مذاکرات این دو کمپانی ادامه دارد و هنوز ساخت دنباله این فیلم قطعی نشده است.

سوزان جانسون، کارگردان فیلم To All the Boys I've Loved Before، با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ساخت دنباله این فیلم را رسما تایید کرد، اما مدت کوتاهی بعد این پیام توسط او پاک شد. فیلم To All the Boys I've Loved Before براساس رمان‌های سه‌گانه عاشقانه جنی هان تولید و در تابستان امسال از شبکه نتفلیکس منتشر شده است. این رمان‌های سه‌گانه داستان یک دختر نوجوان آمریکایی-کره‌ای به‌نام لارا جین را روایت می‌کند که رمان P.S. I Still Love You (پ.ن. من هنوز هم عاشقتم) و رمان Always and Forever, Lara Jean (همیشه و تا ابد، لارا جین) دو رمان دیگر هستند که انتظار می‌رود مانند فیلم اول، نام دنباله این فیلم نیز از نام رمان‌های آن گرفته شود.

لانا کاندر، بازیگر فیلم X-Men: Apocalypse (افراد ایکس: آپوکالیپس) و سریال Deadly Class (کلاس مرگبار)، نقش لارا جین را در فیلم To All the Boys I've Loved Before بر عهده داشته است که انتظار می‌رود در دنباله این فیلم نیز بازگردد. نوحا سنتینو، جنا پریش، آنا کتکارت، مدلین آرتور، امیلیجا باراناک، ترزو ماهورو، ایزرائیل بروسارد، جان کوربت و کینگ بچ، دیگر بازیگرانی بودند که در این فیلم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند که انتظار می‌رود بیشتر این بازیگران به خصوص سنتینو در دنباله این فیلم نیز بازگردند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده